اخبار اینترنت

حساب های جدید اکنون باید فقط ۳۰ روز برای Twitter Blue منتظر بمانند

به گزارش اپ خونه، توییتر در چند ساعت اخیر بسیاری از چیزهای مربوط به برنامه اشتراک Twitter Blue را تغییر داده است.

این شرکت گفت که طرح پرداخت شده اکنون برای خرید در سطح جهانی در دسترس است. همچنین دوره خنک سازی حساب های جدید برای خرید Twitter Blue را به ۳۰ روز تغییر داد.

زمانی که ایلان ماسک برای اولین بار طرح آبی توییتر را راه‌اندازی کرد که نشان‌های تأیید را ارائه می‌کرد، حساب‌های زیادی شروع به جعل هویت برندها، سیاستمداران و افراد مشهور کردند.

این شرکت مجبور شد به سرعت از عرضه طرح پولی خارج شود. برای جلوگیری از این نوع بدبختی پس از راه‌اندازی مجدد، توییتر شرطی را اضافه کرد که حساب‌های تازه ایجاد شده باید ۹۰ روز منتظر بمانند تا بتوانند در Twitter Blue مشترک شوند.

اکنون این شرکت شرایط را تغییر داده و زمان انتظار برای حساب‌های جدید برای دریافت اشتراک شبکه اجتماعی را به ۳۰ روز کاهش داده است.

اشتراک‌های جدید توییتر آبی به صورت جهانی در وب، iOS یا اندروید در دسترس هستند. همه ویژگی ها در همه پلتفرم ها در دسترس نیستند. حساب های توییتر تازه ایجاد شده به مدت ۳۰ روز نمی توانند در Twitter Blue مشترک شوند.

در صفحه آبی توییتر آمده است: «همچنین ممکن است در آینده به صلاحدید خود و بدون اطلاع قبلی، دوره‌های انتظار برای حساب‌های جدید را اعمال کنیم.»

ماسک و شرکا همچنین از ۱ آوریل تیک تأیید اعتبار قدیمی را حذف می کنند . تحت مدیریت قبلی، این علائم آبی افراد برجسته ای مانند سیاستمداران، فعالان، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی را برجسته می کرد.

این شرکت از مردم و سازمان‌ها می‌خواهد که مشترک توییتر آبی شوند تا علامت تیک را دریافت کنند.

قابل ذکر است، سرویس سازمان تایید شده توییتر ۱۰۰۰ دلار در ماه هزینه دارد و هزینه اضافی ۵۰ دلار برای هر وابسته برای نشان دادن ارتباط شخص با آنها هزینه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا