اخبار کسب و کارها

خداحافظی طولانی در Salesforce با اخراج های بیشتر ادامه دارد

به گزارش اپ خونه، به راحتی می توان فکر کرد که وقتی Salesforce اعلام کرد که ۱۰٪ از نیروی کار خود را در ژانویه اخراج می کند ، به این افراد اطلاع می دهد و همه چیز به پایان می رسد – اما برخی از کارمندان تا فوریه از سرنوشت خود مطلع نشدند .

بر اساس گزارش Insider ، به نظر می رسد که افراد بیشتری تازه فهمیدند که اخراج شده اند و توسط پست های لینکدین تأیید شده است .

Salesforce تأیید کرد که این اخراج‌ها بخشی از ۱۰ درصد بوده است، اما هیچ اظهارنظر دیگری در این مورد نداشت.

به نظر می‌رسد که آخرین دور در فروش و بازاریابی نقش‌هایی را به بازار عرضه می‌کند، با یک زن در لینکدین که می‌گوید متوجه شده است که از طریق ایمیلی که شغلش حذف شده است، اخراج شده است.

از آنجایی که موج سوم اخراج‌ها شرکت را فراگرفته است، مشخص نیست که چرا Salesforce اعلامیه‌ها را به این شکل انجام می‌دهد، و همانطور که پست‌های لینکدین نشان می‌دهند، کارکنانی را که اخراج شده‌اند، مضطرب می‌کند، و احتمالاً آن‌هایی را که هنوز آنجا هستند به این فکر می‌کنند که آیا می‌توانند این کار را انجام دهند.

هنگامی که از مارک بنیوف، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، در مورد اخراج ها و نحوه رسیدگی به آنها در مصاحبه با Kara Swisher هفته گذشته در Upfront Summit پرسیده شد، او گفت که در تلاش است تا در کنار کارکنانش در اعلام همه جانبه اخراج ها در ژانویه باشد.

“من آدمی هستم که از پیش رو به جلو است، شما این را می دانید. من نمی ترسم دو ساعت تماس تلفنی داشته باشم و سخت بود زیرا باید غیرقابل توضیح را توضیح دهید، و بله، دقیقاً همان چیزی که گفتید، ما شغل مادام العمر نداریم.”

وقتی از او پرسیدند که چگونه این با فلسفه اوهانا (کلمه هاوایی به معنی خانواده) او مطابقت دارد، او اصرار داشت که کارمندانش مانند خانواده هستند و او در تلاش است تا کارمندانی را که رها شده‌اند، جا دهد.

او ادامه داد که بسیاری از آنها در نهایت دوباره استخدام خواهند شد (با فرض اینکه بخواهند دوباره به چنین خانواده ای بپیوندند).

بنیوف ادامه داد و در مورد اینکه شخصا چقدر برای او سخت بود صحبت کرد. “اما آسان نیست. می دانید، در اینجا هیچ کتاب قانون وجود ندارد و راه های مختلفی برای رسیدگی به آن وجود دارد.

«فقط میتونستم چیزی نگم این خیلی راحت تر است. اما به نظر من این کار درستی نیست. من فکر می‌کنم کار درست این است که گلوله‌ها را بگیریم.»

می توانید استدلال کنید که این کارمندان اخراج شده او بودند که جراحات جدی تری نسبت به بنیوف داشتند.

این شرکت در ماه‌های اخیر توسط پنج سرمایه‌گذار فعال تحت فشار قرار گرفته است و برای کاهش هزینه‌ها تحت فشار قرار گرفته است، اما اخراج‌ها علیرغم یک سه ماهه درخشان همچنان ادامه دارد .

در واقع، بنیوف به شکلی غم انگیز به سویشر لاف زد: «ما یک چهارم عالی داشتیم. بله، احتمالاً فکر می‌کنم، این احتمالاً بهترین سه ماهه یک شرکت نرم‌افزاری تا کنون است.»

در همین حال WSJ ماه گذشته در مورد قرارداد ۱۰ میلیون دلاری بین Salesforce و بازیگر متیو مک کانهی گزارش داد.

در مصاحبه اخیر با Barron’s ، بنیوف اصرار داشت که قرارداد با این بازیگر به اخراج ها مربوط نمی شود – اما شاید بتوان ۱۰ میلیون دلار را بهتر خرج کرد.

سهام این شرکت در معاملات اولیه کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا