اخبار اینترنت

دور دیگری از اخراج دسته جمعی در متا پیش بینی می شود

به گزارش اپ خونه، بر اساس گزارش Vox که به نقل از چند منبع شاغل در این شرکت متا، سابقا فیس بوک، انتظار می رود دور دیگری از اخراج های گسترده را صادر کند .

این اخراج ها بخشی از یک بازسازی گسترده تر در متا است که مارک زاکربرگ، مدیرعامل آن را سال کارآمدی نامیده است.

در ماه مارس، زاکربرگ گفت که این شرکت در ماه‌های آینده ۱۰۰۰۰ شغل را کاهش می‌دهد، به‌ویژه آنهایی که مربوط به پروژه‌های با اولویت پایین هستند. این بالاتر از ۱۱۰۰۰ شغلی است که در ماه نوامبر کاهش یافته است.

یک منبع به Vox گفت که اخراج این هفته ممکن است در محدوده ۴۰۰۰ شغل باشد. این خبر را تایید نشده است، اما غیرمنتظره نیست.

زاکربرگ قبلاً گفته بود که کاهش ماه آوریل بر نقش‌ها در بخش‌های فناوری تأثیر می‌گذارد، در حالی که دور دیگری از اخراج‌ها که برای ماه می برنامه‌ریزی شده است، به بخش تجاری ضربه خواهد زد.

برخی حدس زده‌اند که بسیاری از پروژه‌ها و تیم‌ها در اپلیکیشن فیسبوک و آزمایشگاه‌های واقعیت، واحدی که به تجربه‌های واقعیت افزوده و مجازی اختصاص دارد، به زودی شاهد تبر خواهند بود.

با این حال، طبق گزارش Business Insider، کسانی که روی توسعه بازی‌ها کار می‌کنند ممکن است در حال حاضر ایمن باشند زیرا متا تلاش می‌کند تا قمار متاورس خود را برای گیمرهای سنتی عرضه کند .

این می تواند یک محور استراتژیک برای متا و زاکربرگ باشد، که هر دو متاورس را به عنوان مکانی برای تعاملات اجتماعی، کار و تجارت الکترونیکی تبلیغ کرده اند.

متا میلیاردها دلار را به پلتفرم اجتماعی واقعیت مجازی Horizon Worlds سرازیر کرد.

با این حال، Horizon Worlds ، با تنها حدود ۲۰۰۰۰۰ کاربر فعال ماهانه در پایان سال گذشته واقعاً شروع به کار نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا