فناوری اطلاعات

راهنمای آسان برای خراب کردن باتری مک بوک شما

به گزارش اپ خونه، آیا یک مک بوک کاملاً جدید دارید؟

  اکنون زمان آن فرا رسیده است که باتری آن را به طور کامل خراب کنید، تا مطمئن شوید که فقط برای چند دقیقه در هنگام بیرون رفتن دوام می آورد. منظورم این است که قابل حمل بودن لپ تاپ شما چه فایده ای دارد؟هیچ

به همین دلیل است که ما راهنمای مفیدی را گردآوری کرده‌ایم که همه کارهایی را که باید انجام دهید تا باتری مک‌بوک خود را در سریع‌ترین زمان ممکن خراب کنید، ارائه کرده‌ایم. و بسیار خوش آمدید.

همه برنامه های خود را همیشه در حال اجرا نگه دارید

این را به من پاسخ دهید: سریع ترین راه برای باز کردن آن نرم افزاری که گاهی به آن نیاز دارید چیست؟ درست حدس زدید: هرگز آن را نبندید.

هر اپلیکیشن روی لپ تاپ شما باید همیشه باز باشد. فقط هفته ای یکبار از آن نرم افزار حسابداری استفاده کنید؟ آن را باز نگه دارید. موسیقی را یک بار در سال بسازید؟ چه کسی اهمیت می دهد، ۲۴ ساعت شبانه روز گاراژبند را آماده و آماده رفتن بگذارید. Outlook را به اشتباه در سال ۲۰۱۲ باز کردید؟ باید برای همیشه فعال بماند.

در واقع، حتی زمانی که نمی‌خواهید به موسیقی گوش دهید، Spotify را نیز باید پخش کنید، فقط صدا را خاموش کنید.

در حالی که من به آن فکر می کنم، احتمالاً باید ویدیوها را دائماً در پس زمینه پخش کنید. چه کسی می داند چه زمانی ممکن است هوس کنید چند ثانیه از سیمپسون ها را بگیرید.

هرگز، هرگز نرم افزار خود را به روز نکنید

این اعتقاد راسخ من است که پیش نویس اول هر چیزی بی نقص است. چرا زمانی که آن چیز از قبل وجود دارد، برای پالایش یا بازنگری وقت صرف کنید؟ آنجاست. واقعی است بهتر از این نمی تواند باشد – و همین امر در مورد برنامه ها نیز صدق می کند.

چه کسی به “ترفندها”، “بهبودها” یا “بهینه سازی ها” اهمیت می دهد؟ من به شما می گویم: بازنده ها. بازنده های کسل کننده بزرگ قدیمی و، دوستان ما بازنده نیستیم. ما برنده هستیم.

برندگان هرگز و هرگز برنامه ها را به روز نمی کنند. برندگان عمدا می روند و به روز رسانی خودکار نرم افزار را خاموش می کنند. برندگان در نسخه‌ای از macOS می‌مانند که بسیار قدیمی است، شرایط و ضوابط آن در سنگ حک شده است.

برندگان دارای باتری های مک بوک هستند که به قدری خالی شده اند که به سختی می توانید رایانه خود را قبل از خاموش شدن روشن کنید. برندگان. برندگان. برندگان.

برق را بکشید و تخلیه کنید و برق بزنید و دوباره برق بزنید.

این روزها لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای تولید می‌شوند که انرژی را بهینه کنند و بیشتر مک‌بوک‌های مدرن برای مدیریت و بهینه‌سازی شارژ برای محافظت از باتری ساخته شده‌اند.

اما خسته کننده و کسل کننده به نظر می رسد.

پیشنهاد می‌کنم هر بار که MacBook خود را تا ۱۰۰% شارژ می‌کنید، صبر کنید تا به ۹۹% کاهش یابد – و سپس دوباره آن را وصل کنید. و این کار را مکرر انجام دهید. دوباره و دوباره. به آن لپ تاپ یاد بدهید که صاحب چه کسی است.

در این یادداشت، یکی دیگر از راه‌های خارق‌العاده برای از بین بردن باتری مک‌بوک، این است که تا آخر با آن کار کنید. اگر اخطاری را مشاهده کردید که به شما می گوید لپ تاپ شما در حال خوابیدن است زیرا شارژ آن کم است، خوب است.

این چیزی است که شما می خواهید. آن را تا انتها به داخل زمین بدوید. کامپیوتر خود را مانند یک انسان ضعیف و شما یک خون آشام تشنه تخلیه کنید. این نظم طبیعی چیزهاست.

magsafe

مرحله ۱: برق را بکشید. مرحله ۲: وصل کنید. مرحله ۳: تکرار کنید

روشنایی صفحه نمایش خود را افزایش دهید

در واقع، حتی نباید گزینه ای برای کم نور کردن صفحه نمایش در مک بوک شما وجود داشته باشد. در عوض، باید آنقدر روشن باقی بماند که احتمال آسیب چشم وجود داشته باشد.

عناصر، زمان روز، هر چیزی را نادیده بگیرید – نه، لپ‌تاپ شما باید به اندازه‌ای روشن باشد که کشتی‌ها را از کنار سواحل سنگی هدایت کند. باید آنقدر روشن باشد که الگوهای مهاجرت حیات وحش محلی را بر هم بزند، باید از فضا قابل مشاهده باشد.

در واقع، در صورت امکان، باید کمی نرم افزار پیدا کنید که به شما امکان می دهد روشنایی صفحه نمایش مک بوک خود را حتی بیشتر از آنچه اپل به طور پیش فرض اجازه می دهد افزایش دهید.

این به باتری شما نشان می دهد که چه کسی رئیس است.

صدای خود را بالا نگه دارید

در حالی که ما در مورد این موضوع هستیم که همه چیز را به حداکثر برسانیم، باید نگاهی به تخلیه مک بوک خود با ابزار مفید نویز داشته باشید. آن را با صدای بلند نگه دارید. آن را پمپ کنید. به حداکثر همیشه.

فرقی نمی‌کند کجا هستید، دستگاه شما باید به اندازه‌ای سر و صدای تولید کند که در واقع یک مزاحم عمومی باشید.

volume up

بهتر است همیشه این لوگو را ببینید

از مک بوک خود به عنوان شارژر دستگاه استفاده کنید

در آینده، تنها یک ابزار وجود خواهد داشت. فناوری آنقدر پیشرفت کرده است که تلویزیون، بلندگوها، موبایل، هدفون و حتی بیشتر در یک واحد مجلل و باشکوه قرار خواهند گرفت. ما مجبور نیستیم منتظر آن باشیم، ما می توانیم آینده را امروز برای خودمان بیاوریم.

دلیلی وجود ندارد که شما، فردی با چنین سلیقه ای که این مقاله را می خوانید، مجبور باشید هم لپ تاپ و هم یک بسته باتری خارجی همراه داشته باشید. در عوض، شما فقط باید دومی را رها کنید و تمام دستگاه های خود را با استفاده از باتری مک بوک خود شارژ کنید.

و هر کاری که انجام می‌دهید، لپ‌تاپ خود را در حالی که در حال شارژ کردن گوشی، هدفون یا سشوار یا فر هستید، به برق وصل نکنید، مطمئن شوید که تمام آن از باتری شیرین لپ‌تاپ کار می‌کند.

دستگاه خود را همیشه در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید

اگر می‌خواهید باتری مک‌بوک خود را کاهش دهید – و همه ما می‌دانیم که تا به حال اینطور بوده است – توصیه می‌کنم لپ‌تاپ خود را جابه‌جا کنید تا همیشه در معرض نور خورشید باشد.

سعی کنید تصور کنید کامپیوتر شما مانند یک گربه است. هر بار که خورشید حرکت می کند، شما حرکت می کنید. به دنبال پرتوهای برشته شدن آن و اطمینان از داغ بودن قاب فلزی شیرین لپ‌تاپ به اندازه کافی برای سرخ کردن تخم‌مرغ است. جهنم، در واقع سعی کنید در دستگاه خود آشپزی کنید.

destroyed macbook battery

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا