موبایل

رندرهای Huawei Pocket S Live، مشخصات مشخصات قبل از معرفی امروز فاش شد

Huawei Pocket S قرار است امروز (۲ نوامبر) ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی (۴:۳۰ بعدازظهر IST) در چین عرضه شود. تنها چند ساعت قبل از عرضه رسمی آن، تصاویر زنده و مشخصات کامل این گوشی هوشمند تاشو در وب به بیرون درز کرده است. Huawei Pocket S دارای صفحه نمایش با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است. گفته می شود که این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون ۷۷۸G 4G با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. Huawei Pocket S می تواند در شش رنگ مختلف ارائه شود و گفته می شود که دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی است.

چندین کاربر، از جمله نویسنده معروف Whylab، رندرها و مشخصات Huawei Pocket S را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo افشا کرده اند. رندرها این گوشی تاشو را در شش رنگ مختلف نشان می‌دهند – صورتی گیلاسی، نقره‌ای فراست، آبی کریستالی یخی، گرن نعنایی، طلایی پامچال و مشکی ابسیدین. به نظر می رسد این گوشی تاشو دارای طراحی صفحه نمایش سوراخ دار است. رندرها همچنین یک واحد دوربین دوگانه پشتی را نشان می‌دهند که در جزایر دوربین گرد قرار گرفته‌اند.

مشخصات Huawei Pocket S (شایعه شده)

طبق اطلاعات فاش شده، Huawei Pocket S بر روی سیستم عامل HarmonyOS 3 اجرا می شود و دارای یک پنل OLED تاشو ۶.۹ اینچی (۱۱۸۰×۲۷۹۰ پیکسل) با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی ۱.۰۴ اینچی ثانویه با وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل است. هوآوی Pocket S می‌تواند از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G پشتیبانی کند. گفته می شود که این گوشی در گزینه های رم ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

برای اپتیک، انتظار می رود هواوی یک دوربین دوگانه پشتی را در Pocket S قرار دهد که شامل یک سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. همچنین می تواند دوربین سلفی ۱۰.۷ مگاپیکسلی داشته باشد. Huawei Pocket S از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می کند.

رونمایی از Huawei Pocket S در چین امروز در ساعت ۷:۰۰ به وقت محلی (۴:۳۰ بعدازظهر IST) انجام خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی به‌عنوان یک نسخه کوچک‌تر از Huawei P50 Pocket مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گوپال ویتال، مدیرعامل ایرتل می گوید: ایرتل از اواسط نوامبر از همه گوشی های هوشمند ۵G به جز مدل های آیفون پشتیبانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا