موبایل

ریلمی ۱۰ گواهی تست CB دریافت می کند، ممکن است دارای باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی باشد: گزارش

[ad_1]

طبق گزارش ها، Realme 10 با شماره مدل RMX3630 در پایگاه داده IECEE مشاهده شده است. شایعه شده است که این تلفن توسط CB Test تأیید شده است، که نشان می دهد این تلفن هوشمند Realme ممکن است یک باتری لیتیوم یونی ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد. این گزارش همچنین ادعا می کند که شرکت مستقر در شنژن ممکن است سال آینده سری Realme 9 را با سری Realme 10 جایگزین کند. گزارش اخیر می گوید که این تلفن Realme اخیراً در سایت های صدور گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS)، Telecom اندونزی و NBTC ظاهر شده است. این لیست های ادعا شده می تواند به این معنی باشد که Realme 10 می تواند در هند، اندونزی و تایلند وارد شود.

طبق گزارش MySmartPrice، گوشی هوشمند Realme با شماره مدل RMX3630 گواهینامه CB Test را دریافت کرده است. گفته می شود این گوشی مدل Realme 10 است. گفته می شود باتری لیتیوم یونی با ظرفیت اسمی ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعت دارد.

گوشی Realme RMX3630 در سایت‌های BIS، Telecom اندونزی و NBTC نیز مشاهده شده است. همچنین، لیست NBTC نشان می‌دهد که این گوشی با نام مستعار Realme 10 شناخته خواهد شد.

گفته می شود که Realme 10 در زمان عرضه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که همان باتری Realme 9 4G است. برای یادآوری، Realme 9 4G در اوایل سال جاری در ماه آوریل عرضه شد. نوع پایه آن با ۶B RAM + 128GB حافظه داخلی قیمتی معادل روپیه داشت. ۱۷۹۹۹ در زمان راه اندازی. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس Super AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتز دارد. زیر کاپوت این گوشی یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 SoC قرار دارد.

Realme 9 4G دارای دوربین پشتی سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. دارای پورت USB Type-C است و از اتصال Wi-Fi و بلوتوث نسخه ۵.۱ پشتیبانی می کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن می تواند از شارژ سریع با دارت شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند ۷.۹۹ میلی متر ضخامت و وزن آن حدود ۱۷۸ گرم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا