اخبار اینترنت

سرکوب اشتراک گذاری رمز عبور در کشورهای آمریکای لاتین توسط نتفلیکس ثابت شده است که یک فاجعه است

به گزارش اپ خونه، نتفلیکس اعلام کرده بود که شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور خواهد کرد و در صورت اشتراک گذاری رمز عبور از کاربران هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد. به نظر می رسد این محاکمه که در تعدادی از کشورها در آمریکای مرکزی و جنوبی آغاز شد، برای غول استریمینگ نتیجه معکوس داشته است.

چند ماه پیش، نتفلیکس اعلام کرده بود که برای جبران کاهش درآمد ناشی از از دست دادن مشتریان و عدم رشد با نرخی که انتظار داشتند، شروع به سرکوب افرادی که رمزهای عبور را به اشتراک می گذارند، خواهد کرد.

غول استریمینگ همچنین در فکر ارائه یک لایه جدید با پشتیبانی از تبلیغات بود که به افرادی که نتفلیکس را کمی گران می‌دانند اجازه می‌دهد واقعاً به این سرویس بپیوندند.

خب، به نظر می رسد که طرح نتفلیکس نتیجه معکوس داشته است.

نتفلیکس شروع به آزمایش دو ویژگی جدید در چند کشور آمریکای لاتین و مرکزی، یعنی شیلی، کاستاریکا و پرو کرد که مشترکین مستقر در این کشورها را مجبور می‌کند در صورت مشاهده جزئیات حساب و رمز عبور با افراد خارج از خانواده خود، هزینه اضافی بپردازند.

گزارشی در یک روزنامه تجاری معروف شیلی بیان کرده است که مشترکین نتفلیکس در کشورهای ذکر شده در بالا پیام‌های یکسانی از نتفلیکس ندیده‌اند.

آنها همچنین همیشه مشمول قوانین یکسانی نیستند. با اجرای تصادفی قوانین جدید و برنامه‌نویسی ضعیف که باعث می‌شود هزینه‌های اضافی کمتر و کمتر ارزشمند به نظر برسند، بسیاری از مشترکین اشتراک‌های نتفلیکس خود را به طور کلی کنار گذاشته‌اند.

برخی دیگر می گویند که به اشتراک گذاری حساب های خود با دیگران ادامه داده اند زیرا نتفلیکس هنوز آنها را از سیاست جدید مطلع نکرده است.

و حتی برخی از مشترکین هستند که تصمیم گرفته اند این سیاست را نادیده بگیرند اما هنوز با هیچ عواقبی روبرو نشده اند.

نتفلیکس قبلا توضیح داده بود که «خانوار» را به افرادی که در یک ساختمان زندگی می کنند، تعریف می کند.

به عبارت دیگر، این ربطی به اینکه شما با شخص دیگری نسبت دارید یا نه. همه چیز مربوط به قرار گرفتن در یک مکان با سایر افراد در حساب است. با وجود این توضیح به ظاهر ساده، ویژگی های جدید باعث سردرگمی می شوند.

این گزارش همچنین به نقل از فردی از پرو می گوید که حساب کاربری خود را با دختر، برادر و والدینش به اشتراک می گذارد. همه آنها در مکان های مختلف زندگی می کنند، اما هیچ یک از سیاست جدید یا هزینه اضافی مطلع نشده اند.

یکی دیگر از مشترکین نتفلیکس در پرو اظهار داشت که حساب خود را با دوستانش به اشتراک می گذارد و گفت که حدود یک ماه پیش اعلانی در مورد اعتبارسنجی حساب های آنها دریافت کرده است.

آنها فقط پیام را نادیده گرفتند و از آن زمان تاکنون بدون هیچ گونه افزایش هزینه، به اشتراک گذاری حساب او ادامه داده اند.

نه تنها در هند، بلکه در سطح جهانی نیز، نتفلیکس یکی از پرهزینه‌ترین سرویس‌های استریم است که هزینه آن بسیار بالاتر از رقبای خود است.

آن را با یک فهرست عجیب و غریب از محتوای اصلی ترکیب کنید و واضح است که نتفلیکس کارهای زیادی برای انجام دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا