موبایل

طراحی Caviar iPhone 14 Pro به ارزش ۱ کرور با رولکس واقعی در پشت

برند لوکس Caviar نسخه محدود اپل آیفون ۱۴ پرو را عرضه کرده است. این برند نسخه های لوکس گوشی های هوشمند را با الماس های کمیاب و فلزات گرانبها سفارشی می کند. آیفون ۱۴ پرو جدید دارای ساعت رولکس است که در بدنه گوشی تعبیه شده است. همچنین دارای سنسورهای تزئینی کنترل پنل ماشین مسابقه است.

Rolex Daytona چسبیده به iPhone 14 Pro یکی از ظریف‌ترین جزئیات طراحی است. Daytona بخشی از مجموعه به روز شده Caviar – Grand Complications است. این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد: طبیعی است که یکی از افسانه ای ترین مجموعه های این برند – Daytona – به مسابقه اختصاص داده شده و برای رانندگان حرفه ای طراحی شده است.

Caviar، برند روسی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی انحصاری، در مورد اولین سفیر مجموعه Daytona صحبت کرد، “اولین سفیر مجموعه، مالکوم کمپبل، موتورسوار – نویسنده رکوردهای جهانی در سرعت زمین. فراتر از توانایی های انسانی و قوانین طبیعت هدف زندگی و مهمترین دستاورد او بود.”

سرعت سنج تزئینی و سوئیچ ها از طلا ساخته شده است و تصویر داشبورد یک ابرخودرو را ایجاد می کند. ساخته شده از طلای ۱۸ عیار سوئیچ ها کاربردی هستند، اما فقط برای اهداف تزئینی.

این شرکت در وب سایت خود گفت: “Rolex Daytona طلایی به خودی خود یک اثر هنری است. و اکنون با جدیدترین تلفن هوشمند اپل که شاید مرتبط ترین اختراع بشریت در حال حاضر است – یک اثر واقعاً تاریخی باشد.”

بدنه چند سطحی قاب آیفون ۱۴ پرو از تیتانیوم ساخته شده و دارای روکش PVD مشکی است که توسط رولکس برای ایجاد صفحه، قاب و دستبند مشکی استفاده شده است.

قیمت آن ۱۳۳۶۷۰ دلار است که تقریباً ۱.۱ کرور است.

سال گذشته، این برند لوکس آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو مکس را جواهرات کرد. این برند لوکس نام این مجموعه را “Parade of the Planets” گذاشته بود. نمونه های اولیه با تیتانیوم سیاه پوشیده شده بودند، ماده مقاوم در برابر خوردگی که بیشتر در صنعت فضایی استفاده می شود. یک نسخه طلایی نیز وجود داشت که دارای عناصر تزئینی با روکش طلای دوبل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا