اخبار اینترنت

طرح پشتیبانی شده از تبلیغات Disney+ اکنون در دستگاه های Roku در دسترس است

به گزارش اپ خونه، Roku اعلام کرده است که سطح Disney+ با پشتیبانی از تبلیغات، Disney+ Basic، اکنون در دسترس کاربرانش است.

هنگامی که طرح پشتیبانی از تبلیغات چهار ماهه راه اندازی شد، بسیاری از کاربران از اینکه در Roku قابل دسترسی نبود شگفت زده شدند.

در آن زمان، دیزنی گفت که هنوز در حال مذاکره با Roku برای دستیابی به توافقی است که مناسب هر دو طرف باشد.

در آن زمان موضوع این بود که اختلاف بر سر یک توافق اشتراک آگهی بود، زیرا به طور پیش‌فرض، کانال‌ها باید درآمد تبلیغات را با Roku تقسیم کنند .

اکنون، چهار ماه بعد، طرح پشتیبانی از تبلیغات سرانجام در دسترس همه کاربران دستگاه‌های استریم Roku است.

Disney+ Basic (با تبلیغات) ۷.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که Disney+ Premium (بدون تبلیغات) ۱۰.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

Disney+ Basic به بینندگان امکان می دهد ویدیوهای با کیفیت بالا از جمله Full HD، HDR10، ۴K Ultra HD، Dolby Vision و نسبت ابعاد گسترده را با IMAX Enhanced پخش کنند .

همچنین به مشترکین اجازه می‌دهد تا حداکثر چهار دستگاه پشتیبانی‌شده را به‌طور همزمان پخش جریانی کنند.

به علاوه، طرح تبلیغاتی شامل کاتالوگ محتوای کامل Disney+ است. مدت زمان تبلیغات در ردیف بین ۱۵ تا ۳۰ یا ۴۵ ثانیه است.

Disney+ همچنین بار کلی تبلیغات را به طور متوسط ​​به چهار دقیقه تبلیغات در ساعت محدود کرده است. محتوای پیش دبستانی دارای تبلیغات صفر است.

با این حال، این طرح امکان مشاهده یا دانلود آفلاین را ندارد. سایر ویژگی‌هایی که در Disney+ Basic گنجانده نشده‌اند، GroupWatch ، SharePlay و Dolby Atmos هستند.

یکی از سخنگویان دیزنی در دسامبر گذشته گفت که این شرکت امیدوار است در آینده از این موضوع پشتیبانی کند، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

Disney+ در وب‌سایت پشتیبانی خود اشاره می‌کند که وقتی کاربران برنامه Disney+ را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کردند، می‌توانند پخش جریانی Disney+ Basic را در Roku شروع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا