موبایل

فروش جشنواره بزرگ هند آمازون ۲۰۲۲: برترین پیشنهادهای تلفن هوشمند تاکنون پیش‌بینی شده است

فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ از ۲۳ سپتامبر آغاز خواهد شد. به عنوان مثال، آیفون ۱۲ اپل با تخفیف های عالی در دسترس خواهد بود. به طور مشابه، گوشی‌های هوشمند شیائومی، سامسونگ، زیربرند Vivo iQoo، OnePlus و سایرین تخفیف‌ها و پیشنهاداتی دریافت خواهند کرد. گوشی های هوشمند مختلفی که به تازگی به بازار عرضه شده اند نیز در حین فروش برای خرید در دسترس خواهند بود. مشتریان می توانند تا ۴۰ درصد تخفیف برای گوشی های هوشمند و لوازم جانبی داشته باشند. تخفیف‌های کیک استارتر آمازون اکنون فعال هستند و تا ۲۵ سپتامبر ادامه خواهند داشت.

همانطور که گفته شد، فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون ۲۰۲۲ از ۲۲ سپتامبر برای اعضای Prime آغاز می شود و برای همه افراد دیگر از ۲۳ سپتامبر آغاز می شود. برخی از تخفیف ها قبلاً در آستانه فروش آشکار شده اند. این مصادف با فروش Big Billion Days Flipkart 2022 خواهد بود که همچنین در ۲۳ سپتامبر شروع و در ۳۰ سپتامبر به پایان می رسد. لازم به ذکر است که اعضای Flipkart Plus 24 ساعت قبل از غیرعضوها به معاملات دسترسی خواهند داشت.

پیشنهادات روی گوشی‌های هوشمند شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ویوو، iQoo، اپل، اوپو، ریلمی، وان پلاس و تکنو قبلا اعلام شده است.

آیفون ۱۲ قبلاً با قیمتی معادل روپیه عرضه می شود. ۳۹,۹۹۹ یا کمتر در طول فروش و در حال حاضر با قیمت شروع Rs فهرست شده است. ۵۲۹۰۰.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲، که در حال حاضر با قیمت ۱۰۰۰ روپیه به فروش می رسد. ۶۲۹۹۹، با قیمت روپیه در دسترس خواهد بود. ۵۲,۹۹۹ در طول فروش. گلکسی اس ۲۰ FE 5G را می توان با قیمت روپیه خریداری کرد. ۲۶۹۹۹ پس از تخفیف تجمعی. در حال حاضر قیمت آن Rs است. ۲۹,۹۹۹.

iQoo Z6 Lite 5G که در حال حاضر قیمتی معادل روپیه دارد. ۱۵,۴۹۹، با قیمت اولیه روپیه در دسترس خواهد بود. ۱۱۴۹۹. Redmi K50i 5G با قیمتی معادل روپیه عرضه خواهد شد. ۱۹,۹۹۹ در طول فروش و در حال حاضر قیمت آن Rs. 25999.

شیائومی ۱۱ لایت NE 5G با قیمت روپیه در دسترس خواهد بود. ۱۹,۷۴۹ در طول فروش. قیمت درج شده فعلی آن روپیه است. ۲۳,۹۹۹. علاوه بر این، می‌توانید شیائومی ۱۲ پرو ۵G را با قیمت روپیه خریداری کنید. ۴۵,۴۹۹ (قیمت فعلی ۶۲,۹۹۹ روپیه است) در طول فروش. OnePlus 10T 5G که دارای لیست قیمت روپیه است. ۴۹,۹۹۹، با قیمت روپیه قابل خرید است. ۴۴۹۹۹.

در مورد معرفی‌های جدید، Realme Narzo 50i Prime و Oppo F21s Pro برای اولین بار از ۲۲ سپتامبر عرضه خواهند شد.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات ۵G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های ۵G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا