نرم افزار موبایل

فید جدید Substack با فرم کوتاه Notes بسیار شبیه توییتر است

به گزارش اپ خونه، Substack اعلام کرد که ویژگی جدید Notes را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد پست ها، نقل قول ها، نظرات، تصاویر، پیوندها و ایده ها را به اشتراک بگذارند.

یادداشت های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم در یک فید کوتاه اختصاصی که بسیار شبیه توییتر است نمایش داده می شود.

هنگامی که یادداشتی را به اشتراک می گذارید، اساساً مانند ارسال یک توییت است. هر یادداشت تعداد لایک و تعداد نظرات را نمایش می دهد. همچنین گزینه ای برای نظارت مجدد یا بازتوییت کردن یک پست وجود دارد.

 این شرکت موافق است که ویژگی جدید شبیه توییتر به نظر می رسد، زیرا Substack در پست اعلامیه خود خاطرنشان کرد که Notes “ممکن است مانند فیدهای رسانه های اجتماعی آشنا به نظر برسد.”

با این حال، Substack استدلال می کند که Notes با فیدهای رسانه های اجتماعی سنتی متفاوت است زیرا روی تبلیغات اجرا نمی شود.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت:

« سرمایه حیات یک فید رسانه های اجتماعی مبتنی بر تبلیغات است. در مقابل، رگ حیاتی یک شبکه اشتراک پولی است که به افرادی پرداخت می‌شود که در آن کار بزرگی انجام می‌دهند.

در اینجا، افراد برای احترام به اعتماد و توجه مخاطبان خود پاداش دریافت می کنند. هدف نهایی در این پلتفرم تبدیل خوانندگان معمولی به مشترکین پولی است. در این سیستم، اکثریت قریب به اتفاق پاداش های مالی نصیب سازندگان محتوا می شود.»

Substack همچنین استدلال می‌کند که Notes شبیه رسانه‌های اجتماعی سنتی نخواهد بود، و هدف محصول جدید اجازه دادن به بحث سازنده در جایی که زمینه مشترک کافی برای جستجوی درک وجود دارد، است. در حالی که تنش ارزشمند مورد نیاز برای هنر عالی و ایده های جدید را حفظ می کند.

با توجه به تمایل این شرکت به میزبانی از نویسندگان بحث‌برانگیز و نویسندگانی که در غیر این صورت دارای پلتفرم ضعیف هستند ، این مسیر با فید Notes خود می‌تواند حتی عمیق‌تر آن را در جنگ‌های فرهنگی پیرامون آنچه که آزادی بیان را تشکیل می‌دهد مشاهده کند.

هرچه Substack بیشتر نام تجاری خود را با مارک های شخصی افراطی شخصیت های رسانه ای تفرقه انگیز مرتبط کند، کمتر می تواند خوانندگان بزرگتر (و معمولاً متوسط ​​تر) را که اکثریت پایگاه کاربر هر شبکه را تشکیل می دهند، جذب کند .

راه‌اندازی Notes تنها راهی نیست که Substack در ماه‌های اخیر تلاش کرده تا از آشفتگی توییتر استفاده کند، زیرا این شرکت در نوامبر گذشته یک ویژگی Chat را ارائه کرد.

همچنین در توییتر، زمانی که در پستی در سال گذشته هشدار داد که تویتر در حال تغییر است، و پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی می‌افتد دشوار است، عکس مستقیم‌تری به خود گرفت .

این پست، سازندگان را تشویق کرده بود تا پایگاه فالوورهای توییتر خود را به Substack منتقل کنند. محصول جدید Notes که تقریباً شبیه سازی توییتر است، امیدهای Substack را برای استفاده از هرج و مرج توییتر بیشتر می کند.

شایان ذکر است که با Notes، Substack نه تنها در توییتر، جایی که بسیاری از بحث‌های پی در پی بین نویسندگان و خوانندگان در حال انجام است، بلکه سایر انجمن‌های آنلاین که نویسندگان در آن شبکه‌های خود را ایجاد کرده‌اند، مانند Discord، اسلک و تلگرام نیز وارد می‌شود .

اعلامیه یک هفته پس از آن است که Substack یک دور جمع‌آوری سرمایه اجتماعی را افتتاح کرد و به نویسندگان اجازه داد در شرکت سرمایه‌گذاری کنند و صاحب بخشی از شرکت شوند. از امروز، Substack دارای تعهدات ۷,۱۳۸,۶۷۵ دلاری است.

این شرکت فاش کرد که خوانندگان بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از طریق Substack به نویسندگان پرداخت کرده اند و این پلتفرم اکنون بیش از ۳۵ میلیون اشتراک فعال دارد که شامل دو میلیون اشتراک پولی می شود.

Substack همچنین فاش کرد که بیش از ۱۷۰۰۰ نویسنده در Substack درآمد کسب می کنند و ۱۰ ناشر برتر Substack مجموعا بیش از ۲۵ میلیون دلار در سال درآمد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا