نرم افزار موبایل

قالب جدید Reels اینستاگرام به شما امکان می‌دهد خلاصه سال ۲۰۲۲ خود را ایجاد کنید

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام بار دیگر روشی درون برنامه ای برای کاربران برای ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری در پایان سال ارائه می دهد. این شبکه اجتماعی  اعلام کرد که در حال عرضه یک الگوی Reels است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۰۲۲ Recap خود را ایجاد کنند تا با دوستان و فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

کاربران می‌توانند با انتخاب الگوی روایت‌شده از هنرمند و تهیه‌کننده Bad Bunny، دی‌جی و تهیه‌کننده DJ Khaled، رپر و تهیه‌کننده Badshah یا ستاره چیزهای عجیب، پریا فرگوسن، Recap Reel 2022 خود را سفارشی کنند.

می‌توانید با انتخاب عکس‌های برتر خود برای اشتراک‌گذاری با دوستان و فالوورهای خود، خلاصه خود را ایجاد کنید، پس از آن به‌طور خودکار در یک حلقه کامل ویرایش می‌شوند که می‌توانید با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

کاربران شروع به دیدن یک اعلان جدید «create your 2022 recap reel» در صفحه اصلی برنامه خواهند کرد که آنها را به قالب جدید می برد. یا، می‌توانید به برگه Reels بروید تا الگوی خلاصه‌نویسی ۲۰۲۲ را برای شروع انتخاب کنید.

قبل از سال ۲۰۲۱، کاربران اینستاگرام مجبور بودند نسخه مخصوص به خود را از ویژگی پایان سال ایجاد کنند که در آن ۹ تصویر برتر خود را در یک شبکه عکس پست می کردند.

اما سال گذشته، اینستاگرام ویژگی «بازبینی سال» را ارائه کرد که به کاربران این امکان را می داد تا حداکثر ۱۰ استوری را برای اشتراک گذاری با فالوورهای خود انتخاب کنند.

اینستاگرام اکنون بار دیگر راهی داخلی برای اشتراک‌گذاری محتوای شخصی‌سازی شده در پایان سال ارائه می‌کند. امسال، ویژگی خلاصه‌نویسی پایان سال اینستاگرام در Reels قرار دارد و برخلاف Stories، جای تعجب ندارد، زیرا این شبکه اجتماعی در طول سال گذشته به سمت ویدیو چرخیده است.

راه اندازی این ویژگی جدید در حالی است که به لطف تجربه سالانه Wrapped Spotify که هر ساله به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، خلاصه های قابل اشتراک گذاری پایان سال به طور فزاینده ای محبوب شده اند. با توجه به موفقیت Wrapped، شرکت‌های متعددی از جمله Apple Music، YouTube Music و Reddit، خلاصه‌های پایان سال خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا