» استارتاپ » مایکروسافت در تلاش است تا کیفیت‌های CHATGPT مانند را به BING اضافه کند تا بتواند در جستجوی GOOGLE استفاده کند
مایکروسافت و ChatGPT
استارتاپ

مایکروسافت در تلاش است تا کیفیت‌های CHATGPT مانند را به BING اضافه کند تا بتواند در جستجوی GOOGLE استفاده کند

دی ۱۷, ۱۴۰۱ 1۰6

به گزارش اپ خونه، افرادی که از ChatGPT استفاده کرده‌اند بیشتر ادعا می‌کنند که ربات هوش مصنوعی باید یک نگرانی بزرگ برای موتورهای جستجو مانند گوگل باشد.

مایکروسافت یکی از حامیان قبلی ChatGPt بود و قصد دارد چند ویژگی ChatGPT را به Bing اضافه کند.

با وجود اینکه ChatGPT در مراحل اولیه خود است، چندین نفر را که از این پلتفرم استفاده کرده‌اند برانگیخته است تا ادعا کنند که چت ربات هوش مصنوعی OpenAI در صورتی که گوگل هیچ اقدامی در این مورد انجام ندهد، قطعاً برای گوگل و تسلط آن بر موتورهای جستجو محکوم است.

افرادی که از ChatGPT استفاده کرده‌اند بیشتر ادعا می‌کنند که ربات هوش مصنوعی باید یک نگرانی بزرگ برای موتورهای جستجو مانند گوگل باشد.

مایکروسافت یکی از حامیان قبلی ChatGPt بود و قصد دارد چند ویژگی ChatGPT را به Bing اضافه کند.

چندین گزارش آنلاین منتشر شده است مبنی بر اینکه تیم مسئول بخش جستجوی گوگل در حال حاضر وحشت زده است و در مورد این فناوری در “کد قرمز” قرار دارد.

از سوی دیگر مایکروسافت این را فرصتی عالی برای پایان دادن به سلطنت گوگل بر بازار موتورهای جستجو می بیند.

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی نسخه ای از موتور جستجوی Bing خود است که از همان هوش مصنوعی در پشت ChatGPT برای پاسخ به برخی سوالات جستجو استفاده می کند.

طبق گزارش The Information، زمانی که مایکروسافت مقدار قابل توجهی پول در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده بود، توسعه‌دهندگان ChatGPT این سرمایه‌گذاری را شرط کرده بودند که مایکروسافت اجازه داشته باشد برخی از جنبه‌های ChatGPT را در زمانی که سیستم آماده راه‌اندازی شد، در بینگ بگنجاند.

یک نسخه قدیمی از GPT برای پیشنهادات جستجوی خودکار هنگام تایپ استفاده می شود. مایکروسافت قبلاً برنامه‌هایی را برای ادغام Dall-E 2 در Bing Image Creator اعلام کرده بود که در آن می‌توانید یک پیام متنی توصیفی صادر کنید و آثار هنری AI تولید شود.

استفاده از ربات‌های هوش مصنوعی برای پاسخ دادن به سؤالات ممکن است یک شمشیر دولبه باشد، اما فعلاً چیزهای زیادی را ممکن می‌کند.

به عنوان مثال، پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که در قالب یک جمله ارائه می‌شوند و ماهیت محاوره‌ای دارند، درک، پیگیری و پیگیری آنها بسیار آسان‌تر است.

در واقع این بسیار بهتر از تکه‌های کوچکی است که گوگل برای پاسخ به برخی از سوالاتی که از خود می‌پرسد استفاده می‌کند.

به جای نقل قول از یک صفحه دیگر یا به اشتراک گذاشتن لیستی از پیوندهایی که ممکن است پاسخ شما را داشته باشند یا نداشته باشند.

با این حال، “بینگ همچنان به فناوری خود برای تولید بیشتر نتایج جستجو متکی خواهد بود” زیرا GPT به معنای “خراش دادن مداوم وب یا ارائه اطلاعات بلادرنگ مانند موتورهای جستجو” نیست. در همین حال، باید دید که بینگ چگونه از صحت پاسخ ها اطمینان می دهد.

علاوه بر این، Bing ممکن است خانه مناسبی برای ChatGPT باشد. OpenAI قصد دارد در نهایت از کاربران برای خدمات خود مانند ChatGPT که در واقع اجرای آن گران است، هزینه دریافت کند.

در حال حاضر، مایکروسافت اساساً “صورت حساب ابری استارت آپ را تامین می کند”، اما به زودی قرار است تغییر کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×