اخبار اینترنت

مایکروسافت Copilot را به ویندوز ۱۰ می آورد

به گزارش اپ خونه، Copilot، تجربه چت بات مایکروسافت مبتنی بر هوش مصنوعی، در پیش نمایش به ویندوز ۱۰ می رود.

با شروع ویندوز ۱۰ نسخه ۲۲H2، که به زودی در دسترس کاربران شرکت کننده در برنامه Windows Insider مایکروسافت قرار خواهد گرفت، ویندوز ۱۰ کمابیش همان قابلیت های Copilot ویندوز ۱۱ را به دست خواهد آورد.

کاربران می توانند سوالات Copilot و پیشنهادات مربوط به هر موردی مانند تعداد کارها و موضوعات، تعامل با ربات چت یا با تایپ کردن یا صحبت کردن پس از کلیک کردن روی نماد Copilot در نوار وظیفه را بپرسند.

این یک تجربه کمی خنثی‌شده در مقایسه با Copilot در ویندوز ۱۱ است. Copilot در ویندوز ۱۰ هنوز نمی‌تواند اقداماتی مانند سفارشی‌سازی تنظیمات برگزیده و تنظیمات یا باز کردن برنامه‌ها انجام دهد .

مایکروسافت در یک پست وبلاگ اشاره می کند که این عملکرد ممکن است در آینده به انجام برسد.

Copilot در ویندوز 10

Copilot در ویندوز ۱۰

همانطور که Windows Central در یک قطعه اخیر اشاره می کند ، ویندوز ۱۰ هنوز در حدود یک میلیارد دستگاه فعال ماهانه در مقایسه با ۴۰۰ میلیون دستگاه فعال ماهانه در ویندوز ۱۱ در حال استفاده است.

به احتمال زیاد دلیل ترغیب توسعه دهندگان برای ایجاد پلاگین های Copilot در ویندوز ۱۰ آسان تر است. آنها می توانند هر دو پایگاه نصب را در مقابل یک پایگاه کوچکتر هدف قرار دهند.

ویندوز ۱۰ با Copilot برای دستگاه‌هایی که از ویندوز ۱۰ هوم و ویندوز ۱۰ پرو با حداقل ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۷۲۰p یا بالاتر استفاده می‌کنند عرضه می‌شود.

نسخه‌های Enterprise، Education و نسخه‌های Pro تحت مدیریت شرکت ویندوز ۱۰ در این چرخه ارتقاء گنجانده نشده‌اند، و همچنین مشتریان در اروپا نیز شامل نمی‌شوند. فقط دستگاه های ویندوز ۱۰ در آمریکای شمالی و بخش هایی از آسیا و آمریکای جنوبی واجد شرایط Copilot هستند.

مایکروسافت می گوید که قصد دارد به مرور زمان بازارهای بیشتری را اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا