اخبار اینترنت

متا ویژگی‌های جدید فیس‌بوک Reels را ارائه می‌کند، حداکثر طول ویدیو را به ۹۰ ثانیه افزایش می‌دهد

به گزارش اپ خونه، متا اعلام کرد که پشتیبانی از Reels طولانی‌تر فیسبوک تا ۹۰ ثانیه را به همراه برخی ابزارهای خلاقانه جدید اضافه می‌کند.

تا به حال،Reels فیس بوک به ۶۰ ثانیه محدود می شد. این تغییرات چند ماه پس از اینکه متا از Reels طولانی‌تر اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه پشتیبانی کرد، رخ می‌دهد.

این گسترش پس از انتقال TikTok به قلمرو YouTube با ویدیوهایی که می‌توانند به جای سه دقیقه تا ۱۰ دقیقه طول بکشند ، انجام شد.

این شرکت همچنین در حال ارائه ابزارهای خلاقانه تری است، از جمله ویژگی قالب های جدید که به کاربران امکان می دهد قرقره هایی با قالب های پرطرفدار ایجاد کنند.

این ویژگی جدید که سال گذشته برای Reels اینستاگرام عرضه شد ، به کاربران اجازه می‌دهد Reels جدیدی را با استفاده از همان ساختاری که اخیراً تماشا کرده‌اند ایجاد کنند. الگوها تا حدودی شبیه به گزینه قالب خود TikTok هستند.

ویژگی قالب جدید فیس بوک

علاوه بر این، فیس‌بوک Reels یک ویژگی جدید «Grooves» دریافت می‌کند که به‌طور خودکار حرکت ویدیوی شما را با آهنگ آهنگ مورد علاقه‌تان از طریق فناوری بیت بصری تراز و همگام‌سازی می‌کند.

همگام‌سازی ویدیو با صداها یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده TikTok بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که متا آن را پس از عرضه آن برای حلقه‌های اینستاگرام در سال گذشته به فیس‌بوک Reels می‌آورد.

شایان ذکر است که همه این ویژگی‌های جدید Reels برای اولین بار بیش از هفت ماه پیش به اینستاگرام راه یافتند و اکنون در فیسبوک منتشر شده‌اند.

این امکان وجود دارد که متا قبل از اینکه آنها را به Reels فیس‌بوک بیاورد، می‌خواست ببیند چگونه از آنها در Reels اینستاگرام استفاده می‌شود.

فیس‌بوک سال گذشته Reels را راه‌اندازی کرد که به عنوان بخش کلیدی واکنش متا به تهدید TikTok تلقی می‌شد.

اگرچه متا در ابتدا Reels را راهی برای مبارزه مستقیم با TikTok با قابلیتی در داخل برنامه اینستاگرام می‌دانست، اما این شرکت به زودی متوجه شد که اگر فیس‌بوک را نیز وارد ترکیب کند و اجازه ارسال متقابل بین دو شبکه اجتماعی را بدهد، می‌تواند ضدحمله قدرتمندتری انجام دهد. .

متا می گوید Reels سریع ترین فرمت در حال رشد آن است و به سرعت به رشد خود ادامه می دهد. این شرکت در ایمیلی اعلام کرد که بازی‌های Reels در فیس‌بوک و اینستاگرام در سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

همچنین اشاره کرد که اشتراک گذاری مجدد Reels در فیس بوک و اینستاگرام در شش ماه گذشته بیش از دو برابر شده است. متا قصد دارد به ارائه ویژگی‌های جدید برای Reels ادامه دهد تا کشف شدن را برای سازندگان آسان‌تر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا