اخبار کسب و کارها

متا کنترل‌های جدید کشف و شخصی‌سازی را برای Reels فیس‌بوک ارائه می‌کند

به گزارش اپ خونه، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد که این شرکت ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که کشف و شخصی‌سازی توصیه‌های فیس‌بوک را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

این شرکت در حال راه‌اندازی کنترل‌های شخصی‌سازی جدید برای Reels است که به کاربران اجازه می‌دهد آنچه را که می‌خواهند بیشتر یا کمتر ببینند سفارشی کنند.

اکنون وقتی یک Reels می بینید، می توانید روی منوی سه نقطه در پایین پخش کننده ویدیو ضربه بزنید و «Show More» یا «Show Less» را انتخاب کنید.

کاربران شروع به دیدن این گزینه در پایین Reels و همچنین ویدیوها در فید Watch می کنند.

اگر گزینه “Show More” را در یک Reels انتخاب کنید، فیس بوک امتیاز رتبه بندی خود را به طور موقت برای Reels هایی که آن را دوست دارند، افزایش می دهد.

با انتخاب گزینه “Show Less” امتیاز رتبه بندی آن به طور موقت کاهش می یابد. فیس‌بوک قبلاً دکمه‌های Show More و Show Less را برای پست‌های معمولی در شبکه اجتماعی قرار داده بود.


فیس بوک همچنین برچسب های جدیدی را در پخش کننده ویدیو Reels معرفی می کند تا توضیح دهد که چرا یک Reels خاص را می بینید.

به عنوان مثال، فیس بوک اکنون به شما می گوید که Reels خاصی را نشان می دهد زیرا یکی از دوستان شما آن را پسندیده است.

علاوه بر این، فیس‌بوک با افزودن Reels به پیمایش اصلی در بالای Facebook Watch، کشف Reels مرتبط را آسان‌تر می‌کند تا به کاربران امکان دسترسی سریع به ویدیوهای کوتاه را بدهد.

علاوه بر این، هنگام تماشای ویدیوها در فیس بوک، کاربران اکنون می توانند بین Reels و ویدیوهای طولانی اسکرول کنند.

اعلامیه چند هفته پس از آن منتشر شد که متا از Reels طولانی‌تر فیسبوک تا ۹۰ ثانیه پشتیبانی کرد ، همراه با برخی ابزارهای خلاقانه جدید، از جمله ویژگی قالب‌های جدید که به کاربران امکان می‌دهد Reels با قالب‌های پرطرفدار ایجاد کنند.

متا قبلاً گفته بود که Reels سریعترین فرمت در حال رشد آن است و به سرعت به رشد خود ادامه می دهد.

هفته گذشته، زاکربرگ در طول تماس سه ماهه متا گفت که زمان صرف شده در اینستاگرام از زمانی که این شرکت به لطف توصیه‌های محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، Reels را روی پلتفرم راه‌اندازی کرد، بیش از ۲۴ درصد رشد کرده است.

سوزان لی، مدیر مالی متا، به نظر می‌رسید که از یک سوال تحلیلگر در مورد اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیس‌بوک می‌گذارد اجتناب کرد، اما مکرراً خاطرنشان کرد که در فیس‌بوک، توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که از اتصالات مستقیم نمی‌آیند، باعث افزایش تعامل بین کاربران می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا