موبایل

مدیاتک Dimensity 9200 SoC ممکن است در ۸ نوامبر راه اندازی شود، گفته می شود عملکرد بهتری نسبت به Apple A16 Bionic SoC دارد.

مدیاتک از ورود یک چیپست پرچمدار جدید مدیاتک دیمنسیتی که گمان می رود تراشه Dimensity 9200 باشد، خبر داده است. گفته می شود که با یک GPU Immortalis-G715 جفت می شود که ردیابی پرتو در سطح سخت افزاری را ارائه می دهد. نتایج تست بنچمارک گرافیکی GFXBench این چیپست نیز ظاهراً ظاهر شده است. یک کارشناس اطلاعاتی معتبر ادعا می کند که عملکرد پردازنده گرافیکی Dimensity 9200 SoC از تراشه Apple A16 Bionic که در آخرین سری آیفون ۱۴ ارائه شده است، بهتر است. گزارش قبلی ادعا می‌کند که چیپست آتی مدیاتک در تست بنچمارک AnTuTu عملکرد بهتری نسبت به SoC Snapdragon 8 Gen 2 Qualcomm دارد.

مدیاتک تایید کرده است که چیپست پرچمدار بعدی آن – که گمان می رود SoC Dimensity 9200 باشد – در ۸ نوامبر در ساعت ۱۴:۳۰ CST / 12:00 IST معرفی خواهد شد. این شرکت به جزئیات دیگری در مورد این رویداد آینده پرداخته است.

در اخبار مرتبط، منبع اطلاعات Ice Universe (توئیتر: @UniverseIce) دارد به اشتراک گذاشته شده است نتایج آزمایش GFXBench ادعایی از MediaTek Dimensity 9200 SoC. این چیپست پرچمدار آینده که ظاهراً با پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 جفت می شود، گفته می شود که در تست ES 3.1 به سرعت ۲۲۸ فریم در ثانیه دست یافته است. در همین حال، ظاهراً در تست ES 3.0 به ۳۲۸ فریم در ثانیه رسید.

کارشناس اطلاعات ادعا می کند که عملکرد تست GFXBench Dimensity 9200 SoC برابر با Snapdragon 8 Gen 2 SoC است. با این حال، گفته می شود که عملکرد بهتری نسبت به تراشه Apple A16 Bionic در بخش GPU دارد.

گزارش اخیر اشاره می‌کند که Dimensity 9200 SoC می‌تواند ترکیبی از هسته‌های Cortex-X3 و Cortex-A715 را به همراه پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 داشته باشد. گفته می شود این چیپست عملکرد تصویربرداری بهبود یافته ای را ارائه می دهد. علاوه بر این، ادعا می شود که این چیپست در تست بنچمارک AnTuTu عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 8 Gen 2 SoC دارد. شایعات حاکی از آن است که سری Vivo X90 می تواند جزو اولین گوشی های هوشمندی باشد که از این چیپست نسل بعدی مدیاتک استفاده می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مشخصات Moto X40 لو رفت، ممکن است با دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود: تمام جزئیات

شرکای سنگاپور HSBC، استاندارد گواهی شده برای استفاده از توکن در تجارت، مدیریت ثروت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا