اخبار اینترنت

مرورگر اپرا ویژگی های خلاصه سازی ChatGPT و AI را اضافه می کند

به گزارش اپ خونه، تنها چند هفته پس از اینکه مایکروسافت چت ربات مجهز به GPT-4 را در مرورگر Edge خود راه اندازی کرد، اپرا از این روش پیروی می کند و چت ربات های هوش مصنوعی مولد را که توسط ChatGPT و ChatSonic قدرت می گیرند در مرورگرهای دسکتاپ Opera و Opera GX خود یکپارچه می کند.

سازنده مرورگر گفت که این ابزارهای جدید در دسترسی زودهنگام در تمامی پلتفرم های دسکتاپ در دسترس هستند.

اپرا همچنین قابلیتی را راه‌اندازی کرده است که به شما امکان می‌دهد با برجسته کردن یک متن در یک وب‌سایت یا تایپ کردن آنها، درخواست‌های هوش مصنوعی ایجاد کنید.

این چت‌بات‌ها همچنین می‌توانند مقالات یا صفحات وب را خلاصه کنند، پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای شما بنویسند، یا به شما در ایده‌پردازی از طریق درخواست‌ها کمک کنند.

کاربران برای استفاده از این ویژگی باید به صورت دستی «اعلان‌های هوش مصنوعی» را از طریق تنظیمات روشن کنند.

این شرکت که متعلق به یک کنسرسیوم چینی است، ChatGPT و ChatSonic را نیز در نوار کناری مرورگرهای خود ادغام می کند.

در حالی که ChatGPT می‌تواند با متن نیز کار کند، اپرا می‌گوید که ربات ChatSonic – که توسط GPT-4 پشتیبانی می‌شود – همچنین می‌تواند به کاربران اجازه دهد تصاویر را از ورودی‌های متن تولید کنند.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی یک تغییر دهنده بازی برای مرور وب است.

هدف ما استفاده از این فناوری‌ها برای دادن ابرقدرت‌های جدید مرورگر به کاربرانمان است – تصور مجدد نحوه یادگیری، ایجاد و تحقیق. اپرا به طور فعال برنامه هوش مصنوعی خود را به AIGC برای مرورگرها، اخبار و محصولات بازی از طریق راه حل های خود و مشارکت های جدید و موجود گسترش می دهد.

این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در آینده ویژگی‌های بیشتری را با هوش مصنوعی معرفی کند که توسط مدل مبتنی بر GPT خودش ارائه می‌شود.

با توجه به محبوبیت هوش مصنوعی مولد، مرورگرهای بیشتری ممکن است از این روش پیروی کنند و نوعی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را ادغام کنند.

اخیراً، Brave ویژگی‌های تابستانه‌سازی را در پیشنهاد جستجوی خود معرفی کرد و این شرکت گفت که در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی‌های متمرکز بر هوش مصنوعی برای مرورگر خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا