موبایل

مشخصات Moto X40 لو رفت، ممکن است با دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود: تمام جزئیات

Moto X40، گوشی آتی شرکت تحت مالکیت لنوو، انتظار می‌رود که در کنار سایر ویژگی‌ها، با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شود. این گوشی هوشمند اخیراً توسط این شرکت به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفت و انتظار می‌رود که به عنوان جانشین Moto X30 که سال گذشته در چین عرضه شد، اولین کار خود را انجام دهد. یک گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2301-5 نیز در سایت گواهی TENAA چین ظاهر شده است. گمان می رود این لیست مربوط به Moto X40 باشد.

طبق گزارش PhoneArena که موفق به دریافت لیست TENAA از این گوشی شد، Moto X40 آینده با SoC Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی در انواع حافظه رم ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. ظرفیت باتری X40 می‌تواند بین ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای نوع دوربین زیر صفحه‌نمایش و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای نوع استاندارد که در انحصار چین است، متفاوت باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، Moto X40 توسط این شرکت چینی به صورت آنلاین تیز شد. گفته می‌شود که این گوشی بر روی یک پلتفرم پرچمدار جدید، همراه با رم LPDDR5X اجرا می‌شود. گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2301-5، که در TENAA مشاهده شده است، شامل برخی از رندرهای این گوشی است. قسمت جلویی گوشی نشان می‌دهد که بریدگی حفره‌ای روی نمایشگر دارد، در حالی که نمای پشتی یک دوربین سه‌گانه پشتی را نشان می‌دهد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Moto X40 می‌تواند از نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی تا ۱۶۵ هرتز استفاده کند. گفته می شود که تنظیمات دوربین پشتی Moto X40 شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می رود که این گوشی دارای سنسور ۶۰ مگاپیکسلی سلفی باشد. گفته می شود این باتری از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می رود موتو X40 در ابعاد ۱۶۱.۳ در ۷۳.۹ در ۸.۵ میلی متر و وزن ۱۹۶ گرم عرضه شود. این گوشی می تواند جانشین Moto Edge X30 شود که در دسامبر سال گذشته در چین با قیمت اولیه ۳۱۹۹ یوان (تقریباً ۳۸۰۰۰ روپیه) برای نسخه پایه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گزارش FinCEN ایالات متحده می گوید که حوادث باج افزار در سال ۲۰۲۱ بیشتر به هکرهای روسی مربوط می شود

مدیاتک Dimensity 9200 SoC ممکن است در ۸ نوامبر راه اندازی شود، گفته می شود عملکرد بهتری نسبت به Apple A16 Bionic SoC دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا