موبایل

مشخصات Realme 10 5G، قیمت از طریق لیست مخابرات چین اعلام شده است

سری Realme 10 قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر در چین عرضه شود. قبل از عرضه رسمی، Realme 10 5G اکنون در وب سایت China Telecom با رندرها، جزئیات قیمت و مشخصات کلیدی مشاهده شده است. Realme 10 5G فهرست شده است که از یک SoC مدیاتک Dimensity 700 5G پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک نمایشگر ناچ قطره ای و یک دوربین سه گانه پشتی با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی نیز می باشد. Realme 10 5G را می توان در دو گزینه RAM و ذخیره سازی ارائه کرد.

Realme 10 5G آینده با شماره مدل RMX3615 در وب سایت China Telecom فهرست شده است. طبق لیست، Realme 10 5G در دو پیکربندی رم و فضای ذخیره سازی – ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود. مدل پایه این گوشی با برچسب قیمت ۱۵۹۹ یوان (تقریباً ۱۸۰۰۰ روپیه) معرفی شده است. این گوشی در گزینه های رنگی Rijin Doujin و Shijing Black (ترجمه شده) نشان داده شده است.

مشخصات Realme 10 5G (مورد انتظار)

طبق لیست، گوشی هوشمند آینده ریلمی با اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد و دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی خواهد بود. نمایشگر با طراحی بریدگی به سبک قطره ای نشان داده شده است. پردازنده موجود در لیست با اسم رمز MT6833 است که با SoC مدیاتک Dimensity 700 5G مرتبط است. این پردازنده می تواند با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شود.

این لیست یک واحد دوربین پشتی سه گانه را در Realme 10 5G نشان می دهد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سوم است. برای عکس های سلفی، می تواند یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. Realme 10 5G با اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت فهرست شده است.

حسگرهای داخلی در Realme 10 5G می توانند شامل سنسور نور، سنسور گرانش، سنسور فاصله و سنسور ارتفاع باشند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای پورت USB Type-C و گزینه های اتصال GPS خواهد بود. وزن آن ۱۸۴ گرم ذکر شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا