استارتاپ

همانطور که Digitail نشان می دهد وسواس ما نسبت به حیوانات خانگی به این معنی است که استارت آپ هایی با هدف دامپزشکان در حال رونق هستند

به گزارش اپ خونه، با وابستگی اسرارآمیز، ناپایدار و روانی ما به حیوانات خانگی، همراه با رونق مالکیت حیوانات خانگی از آن زمان‌های همه‌گیر تنهایی، به این معنی است که فعالیت‌های دامپزشکی تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته‌اند.

مالکیت حیوانات خانگی افزایش یافته است (۵۶ تا ۷۰ درصد نفوذ خانواده ایالات متحده در ۳۵ سال گذشته). اما، دامپزشک کافی وجود ندارد.

برای پاسخگویی به تقاضا، یک دامپزشک در حال حاضر باید بیش از ۳۲ بیمار را در روز ببیند و تا سال ۲۰۳۰، ایالات متحده به نزدیک به ۴۱۰۰۰ دامپزشک اضافی در روند فعلی نیاز دارد.

درست مانند پزشکان، دامپزشکان بخش زیادی از روز خود را صرف مدیریت می‌کنند، در حالی که سیستم‌های قدیمی زیر بار کار جدید می‌چرخند.

این بخش کهنه به عرصه ای برای شرکت های فناوری تبدیل شده است. Rhapsody توسط Chewy در H2 2022 خریداری شد.

Vetspire توسط Pathaway/Thrive (گروه دامپزشک) خریداری شد. و ezyVet توسط Idexx در نیمه اول ۲۰۲۲ خریداری شد. و این فقط برای نام بردن چند مورد است.

ما Digitail را پوشش دادیم ، استارت‌آپی که در رومانی رشد کرده و سرپرستی دامپزشکان را خودکار می‌کند، در سال ۲۰۲۱ در دور اولیه آنها.

این استارت‌آپ اکنون دور سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون دلاری سری A را به رهبری Atomico بسته است. آنها به سرمایه گذاران قبلی توسط Founders، Gradient و Partech می پیوندند.

آندریاس هلبیگ، مدیر اتمیکو، به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری، به هیئت مدیره Digitail می‌پیوندد. آلیسون پیکنز (COO سابق Gainsight) به عنوان یک فرشته به صندوق جدید new-normal.ventures خود می پیوندد .

دیجی‌تیل از این بودجه برای گسترش بیشتر عملیات در ایالات متحده و کانادا و همچنین توسعه محصول استفاده خواهد کرد.

راه حل SaaS ترکیبی از یک پلت فرم مدیریت تمرین، یک برنامه «والدین حیوان خانگی» برای صاحبان حیوانات خانگی و یک Data Hub است که بینش پزشکی و تجاری را به دامپزشکان ارائه می دهد.

این ادعا می‌کند که دامپزشکان می‌توانند دو برابر بیمارانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، ببینند.

Digitail در سال ۲۰۱۸ توسط سباستین گابور (مدیرعامل) و روکساندرا پوی (CPO) که قبلا استودیوی توسعه و مشاور فناوری اطلاعات ITGambit را با هم تأسیس کرده بودند، تأسیس شد.

گابور به من گفت که این شرکت سال ۲۰۲۲ را با ۱۵۰ هزار دلار ARR آغاز کرد و سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ را با گذراندن یک میلیون دلار در ARR با بیش از ۷۰۰ بیمارستان حیوانات در سراسر جهان که روزانه از Digitail PIMS استفاده می کردند، به پایان رساند.

او ادعا می کند که در حال حاضر بیش از ۱.۴ میلیون پروفایل حیوان خانگی در Digitail در بیش از ۱۰ کشور وجود دارد.

او می‌گوید پس از اینکه مجبور شد برنامه واکسیناسیون سگش را پس از یک قرار ملاقات برنامه‌ریزی‌شده به‌طور کامل دوباره راه‌اندازی کند، برای ایجاد دیجیتال الهام گرفت.

تخمین زده می شود که مراقبت از حیوانات خانگی ایالات متحده از ۱۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ به ۲۷۷ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ افزایش یابد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا