تکنولوژی

هوش مصنوعی Lensa با گسترش وایرال شدن «آواتارهای جادویی» از جدول اپ استور صعود کرد

به گزارش اپ خونه، ممکن است به نظر برسد که هوش مصنوعی Lensa در طول شب پدیدار شده است که ناگهان، دوستان شما همگی بازخوانی های هنری خود را که در برنامه ایجاد کرده اند، ارسال می کنند. اما در حالی که خود برنامه هوش مصنوعی Lensa از سال ۲۰۱۸ در دسترس بوده است، ویژگی وایرال «آواتارهای جادویی» آن در اواخر نوامبر راه اندازی شد و این برنامه را به رتبه اول در نمودارهای رقابتی «عکس و ویدیو» فروشگاه برنامه iOS ارتقا داد.

هوش مصنوعی Lensa با دعوت از کاربران برای آپلود ۱۰ تا ۲۰ عکس از خود کار می کند. با استفاده از مدل منبع باز Stable Diffusion، برنامه عکس های شما را پردازش می کند تا آواتارهایی از شما تولید کند که به نظر می رسد توسط یک هنرمند دیجیتال ساخته شده اند.

هنگامی که Lensa AI را دانلود می‌کنید، بلافاصله با یک پنجره بازشو مواجه می‌شوید که از شما دعوت می‌کند تا به یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه برای استفاده از ابزار ویرایش هوش مصنوعی ملحق شوید – اگر به موقع آن را لغو نکنید، هزینه نامحدود ۳۹.۹۹ دلار از شما دریافت می‌شود.

برای استفاده از برنامه به مدت یک سال می‌توانید بدون انجام آزمایشی از این صفحه عبور کنید، اما نسخه رایگان برنامه بسیار محدود است و ویژگی آواتار جادویی وایرال را شامل نمی‌شود. حتی اگر در طرح نامحدود مشترک نشوید، اگر بخواهید آواتار جادویی خود را بسازید، با صفحه خرید درون‌برنامه‌ای دیگری مواجه خواهید شد. در پایین ترین سطح قیمت، برای ۵۰ آواتار منحصر به فرد (پنج تنوع از ۱۰ سبک مختلف) باید ۳.۹۹ دلار بپردازید. اماحداقل این ارزانتر از blue check است!

AI generated avatars from Lensa

هوش مصنوعی لنز در اینستاگرام

بر اساس گزارش شرکت تحلیل اپلیکیشن SensorTower، هوش مصنوعی لنز از زمان عرضه در سال ۲۰۱۸ حدود ۲۲.۲ میلیون بار در سراسر جهان و تقریباً ۲۹ میلیون دلار هزینه مصرف کننده داشته است. در ماه گذشته، این برنامه با انتشار آواتارهای جادویی افزایش چشمگیری داشته است. در ماه نوامبر، این برنامه ۱.۶ میلیون بار دانلود شد که ۶۳۱ درصد از ۲۱۹۰۰۰ بارگیری در ماه اکتبر افزایش داشت.

ایالات متحده بزرگترین بازار هوش مصنوعی Lensa است که ۵۸ درصد از هزینه های مصرف کننده را تامین می کند، اما این برنامه در حال حاضر در برزیل محبوبیت خاصی دارد. از کل دانلودهای نوامبر، ۳۱٪ از برزیل بود، جایی که نصب ها ۲۴,۴۵۰٪ ماهانه نسبت به ماه افزایش یافت.

برنامه‌های ویرایش عکس وایرال سابقه‌ای مبهم دارند، زیرا برخی از برنامه‌ها ناقل بدافزار هستند. در موارد دیگر، کاربران نگران این هستند که چه اتفاقی برای عکس‌هایی که در این برنامه‌ها آپلود می‌کنند می‌افتد. این نگرانی‌ها درباره FaceApp ویرایشگر هوش مصنوعی مستقر در روسیه ایجاد شد، که بعداً بیانیه‌ای داد که ممکن است عکس‌های به‌روزرسانی‌شده را به دلایل عملکرد و ترافیک در فضای ابری ذخیره کند، اما اکثر تصاویر ظرف ۴۸ ساعت حذف می‌شوند.

آزمایشگاه پریسما، تیم سازنده هوش مصنوعی لنز، گفت که از خدمات ابری AWS برای پردازش عکس‌های کاربران استفاده می‌کند. به محض اینکه یک مدل هوش مصنوعی بر روی عکس های کاربر آموزش داده شود، تصاویر بلافاصله حذف می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا