اخبار اینترنت

وکیل ماسک به کارکنان توییتر می‌گوید در صورت نقض موافقت شرکت FTC مسئولیتی نخواهند داشت.

به گزارش اپ خونه، پس از یک شلیک هشدار از سوی FTC به توییتر دیروز، TechCrunch یک ایمیل داخلی ارسال شده توسط وکیل ایلان ماسک، الکس اسپیرو، به همه کارمندان باقیمانده دریافت کرده است – که در آن او به دنبال رفع نگرانی کارکنان با ادعای عدم مسئولیت فردی در قبال آن است.( رعایت الزامات حکم رضایت FTC.)

ما متن کامل ایمیل (sic) را در زیر بازتولید کرده‌ایم – که توسط اسپیرو برای کارکنان توییتر در ساعت ۱۷:۲۱، ۱۰ نوامبر ارسال شده است:

ایلان – امروز سوالاتی در رابطه با حکم رضایت در زمانی که شرکت را تحویل گرفتید، مطرح شده است.

ما اولین بررسی انطباق آینده خود را با ftc از زمان تصدی این مسئولیت داریم و آن را رسیدگی خواهیم کرد.

تنها طرف این فرمان توییتر است – نه افرادی که در توییتر کار می کنند. این خود توییتر (نه کارمندان منفرد) است که یک طرف است و بنابراین فقط توییتر شرکت می تواند مسئول باشد.

من می‌دانم که کارمندانی در توییتر بوده‌اند که حتی روی موضوع ftc کار نمی‌کنند و اظهار نظر می‌کنند که اگر ما از این قانون پیروی نمی‌کردیم، می‌توانستند به زندان بروند – این به سادگی کار نمی‌کند. تعهد شرکت است. بار شرکت است. مسئولیت شرکت است.

ما امروز با FTC در مورد تعهدات مستمر خود صحبت کردیم و گفت و گوی سازنده ای داریم.

البته ما مطابق با موافقت نامه عمل می کنیم و بخش حقوقی آن را مدیریت می کند و خوشحال می شود به هر سوالی پاسخ دهد.

با تشکر

الکس

حکم رضایت در سال ۲۰۱۱، توئیتر را ملزم می‌کرد تا برنامه‌ای ایجاد و نگهداری کند تا اطمینان حاصل کند و به طور منظم گزارش دهد که ویژگی‌های جدید آن «میزان حفظ و محافظت از امنیت، حریم خصوصی، محرمانه بودن یا یکپارچگی هرگونه اطلاعات مصرف‌کننده غیرعمومی» را تحریف نمی‌کند.

در یادداشتی (که اولین بار توسط The Verge گزارش شد) که در سستی داخلی توییتر منتشر شد و برای همه کارمندان قابل مشاهده بود، یک وکیل داخلی در حال خروج گفت که در واقع، مهندسان فردی «خطر شخصی، حرفه‌ای و قانونی» را ایجاد می‌کنند، که ظاهراً در تضاد با آنچه اسپیرو فرستاده است. در ایمیل بالا

در روز پنجشنبه، مدیران کلیدی توییتر از جمله یوئل راث، رئیس بخش اعتماد و ایمنی شرکت، و همچنین لی کیسنر، مدیر ارشد امنیت اطلاعات، ماریان فوگارتی، مدیر ارشد سازگاری و دیمین کایران، مدیر ارشد حریم خصوصی، شرکت را ترک کردند. FTC خاطرنشان کرد که آنها با “نگرانی عمیق” وضعیت جاری در توییتر را با توجه به حکم رضایت دنبال می کنند.

FTC اوایل امسال توییتر را ۱۵۰ میلیون دلار جریمه کرد، زیرا متوجه نقض تسویه حساب مربوط به داده‌های کاربران ارائه شده برای اهداف امنیتی برای هدف‌یابی تبلیغات شد.

ما با FTC تماس گرفته‌ایم تا درباره حکم رضایت و مسئولیت فردی کارکنان شفاف‌سازی کنیم و در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا