تکنولوژی

ویژگی‌های جدید خانه هوشمند سامسونگ شامل نقشه‌های خانگی با کاراکترهای هوش مصنوعی است

به گزارش اپ خونه، سامسونگ می‌خواهد خانه‌های هوشمند را هوشمندتر کند . این شرکت مجموعه‌ای از افزودنی‌ها و قابلیت‌های پلتفرم اتوماسیون خانگی SmartThings خود را اعلام کرد.

یک صفحه داشبورد جدید، Now Plus، برای تلویزیون های سامسونگ به گونه ای برنامه ریزی شده است که با نزدیک شدن به آن با نمایش اطلاعات مربوط به دستگاه های هوشمند خانه و آماری مانند دمای فعلی داخلی، روشن شود.

همراه آن یک “quick pane” جدید با دسترسی به میانبرهایی برای کنترل دستگاه های متصل و همچنین عملکردهایی مانند پیدا کردن گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای تلفن همراه است.

Samsung SmartThings

در جای دیگر، سامسونگ یک “map view” جدید برای SmartThings راه اندازی کرد که شبیه به  map view (نمای نقشه) آمازون است که اخیراً راه اندازی شده است .

در اینجا سامسونگ یک نقشه تعاملی از خانه شما را با موقعیت مکانی هر دستگاه خانه هوشمند (مانند ماشین لباسشویی، یخچال و غیره) در داخل نشان می دهد.

نقشه‌ها را می‌توان به‌صورت دستی یا خودکار با کمک عکسی از پلان طبقه‌بندی موجود یا با یک دستگاه سامسونگ مجهز به لیدار، مانند ربات آتی Ballie یا جاروبرقی ربات جدید JetBot، ایجاد کرد.

نقشه‌های جدید SmartThings ، «شخصیت‌های هوش مصنوعی» را نشان می‌دهند که برای اعضای خانواده و حیوانات خانگی داخل خانه قرار دارند. آواتارهای متحرک به شرایط بلادرنگ پاسخ می‌دهند، مثلاً اگر خانه خیلی گرم شود به نظر می‌رسد که عرق می‌کنند.

Samsung SmartThings

نقشه ها باید با استفاده از برنامه SmartThings در تلفن هوشمند یا تبلت تولید شوند. اما هنگامی که این کار انجام شد، آن‌ها در تلویزیون‌های سامسونگ پشتیبانی‌شده، صفحه‌نمایش یخچال هوشمند Samsung Family Hub و نمایشگرهای M8 سامسونگ نمایش داده می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا