اخبار اینترنت

ویژگی جدید Live Tidal به شما این امکان را می دهد که یک جلسه DJing زنده را میزبانی کنید

به گزارش اپ خونه، Tidal در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد به عنوان یک دی جی عمل کنید و به دوستان خود اجازه دهید به انتخاب های شما گوش دهند.

قابلیتی به نام Live هم برای مشترکین HiFi (9.99 دلار در ماه) و HiFi Plus (19.99 دلار در ماه) سرویس پخش در دسترس است.

این ویژگی دقیقاً مانند جلسات گروهی Spotify کار نمی کند ، که به همه شرکت کنندگان اجازه می دهد صف آهنگ را کنترل کنند.

ویژگی زنده Tidal یک نفر را مسئول انتخاب آهنگ (آغازکننده) قرار می دهد – آنها لیست آهنگ را مدیریت می کنند. شرکت متعلق به Block از دسامبر گذشته آن را با نام “DJ” آزمایش کرده است و اکنون برای همه کاربران عرضه شده است.

کاربران می توانند هنگام گوش دادن به هر آهنگ یا لیست پخش با ضربه زدن روی دکمه Live در گوشه سمت راست بالا، یک جلسه ایجاد کنند.

آنها می توانند جلسه را نامگذاری کنند و پیوند را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. آن دوستان می توانند در صورت پرداخت مشترکین روی پیوند کلیک کنند تا شروع به گوش دادن به موسیقی کنند. در غیر این صورت، Tidal از آنها می خواهد که از طریق یک آزمایش رایگان به آن بپیوندند.

قابل ذکر است، هر آنچه در صف “اکنون در حال پخش” سازنده جلسه باشد، بخشی از جلسه می شود.

اما آنها می توانند این لیست را ویرایش کنند تا در صورت نیاز آن را با موضوع جلسه مناسب تر کنند.

Tidal خاطرنشان کرد که تعداد شنوندگان در یک جلسه، تعداد استریم های هر آهنگ را محاسبه می کند. بنابراین اگر پنج نفر در حال گوش دادن به یک آهنگ باشند، به عنوان پنج جریان حساب می شود.

هر چند یک هشدار وجود دارد. شما فقط می توانید یک جلسه در کشور ثبت شده خود ایجاد کنید و به آن گوش دهید. بنابراین نمی توانید یک مهمانی شنود با دوستان مرزی خود داشته باشید.

Tidal می گوید که شما جلسات زنده مختلفی را در صفحه اصلی خواهید دید، از جمله جلساتی که توسط متصدیان شرکت و دوستانتان انجام می شود.

این شرکت گفت که در حال «یادگیری و آزمایش» با این بخش است تا آن را بیشتر به کاربر مرتبط کند.

آگوستینا ساسردوت، رئیس جهانی محصول در Tidal، طی تماسی به TechCrunch گفت:

«ما می‌خواستیم با Live چند کار انجام دهیم. ما فکر کردیم موسیقی چیزی است که باید به راحتی به اشتراک گذاشته شود. ما می‌خواستیم برای دی‌جی تعیین‌شده خانواده‌تان یا دوستی که سلیقه‌ای است، چیزی بسازیم که بتواند به راحتی سلیقه خود را به نمایش بگذارد.»

از نظر ویژگی‌های اجتماعی، کاربران فقط می‌توانند ببینند چند نفر در یک جلسه تنظیم شده‌اند.

اما هیچ ویژگی مانند واکنش یا نظر وجود ندارد. Sacerdote گفت که سرویس استریم در حال تصور ویژگی‌هایی مانند واکنش‌های مثبت یا منفی به انتخاب‌های دی‌جی است.

جدا از انتشار این ویژگی، Tidal گفت که بر حمایت از هنرمندان در حال رشد تمرکز دارد.

این شرکت به این هنرمندان به عنوان مشاغل کوچک فکر می کند و می خواهد به آنها در مدیریت این چیزها کمک کند.

این شرکت بر تخصص Block در کمک به مشاغل کوچک تکیه دارد و می‌خواهد بر روی آن برای هنرمندان ایجاد کند. اگرچه Tidal مشخص نکرده است که چه ابزارهایی را می سازد.

“ما بسیار متعهد به این ایده بودیم که به هنرمندان کمک کنیم تا کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنند و رشد دهند، که در واقع طرفداران آنها هستند. بنابراین می توانید دنیایی را تصور کنید که در آن Live به ابزاری تبدیل می شود که هنرمندان با آن مخاطبان خود را مدیریت کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنند.”

هنگامی که پرسیده شد که آیا این ابزارها شامل مواردی مانند تجارت، بلیط یا NFT می‌شوند، Tidal گفت:

«همه این موارد دور از ذهن نیستند»، اما توضیح بیشتری نداد که آیا قصد دارد هر یک از آنها را منتشر کند یا خیر. در ماه فوریه، Spotify شروع به آزمایش لیست های پخش NFT با هنرمندان منتخب و پروژه های رمزنگاری کرد .»

ماه گذشته، Tidal برنامه پرداخت مستقیم هنرمندان خود را به نفع یک پروژه هنرمندان در حال ظهور به نام Tidal Rising تعطیل کرد .

این شرکت ۵ میلیون دلار به این برنامه اختصاص داده است و این پول صرف میزبانی کارگاه ها و کمک به هنرمندان در ضبط استودیو و مواد تبلیغاتی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا