نرم افزار موبایل

ویژگی جدید TikTok به شما امکان می‌دهد فید For You خود را تازه کنید و الگوریتم خود را تازه سازی دهید

به گزارش اپ خونه، TikTok در حال معرفی ویژگی جدیدی است که به شما امکان می‌دهد فید For You خود را بازنشانی کنید و الگوریتم برنامه را در مورد محتوایی که از آن لذت می‌برید، تازه سازی  کنید.

این شرکت اعلام کرد که “Refresh” را عرضه می کند، یک گزینه جدید برای کاربرانی که احساس می کنند توصیه های فید آنها دیگر به علایق آنها توجه نمی شود.

ویژگی جدید نباید با گزینه بازخوانی کشویی برنامه اشتباه گرفته شود، زیرا ابزار جدید اساساً فید For You شما را به نوعی به تنظیمات اصلی خود بازنشانی می کند.

وقتی ویژگی تازه‌سازی فعال شود، برنامه محتوا را در صفحه For You نشان می‌دهد که گویی به تازگی در TikTok ثبت‌نام کرده‌اید. سپس سیستم توصیه برنامه بر اساس تعاملات جدید شروع به ارائه محتوای بیشتری خواهد کرد.

اگر ویژگی جدید را فعال کنید، فید دنبال کردن، نمایه و صندوق ورودی شما تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. به عبارت دیگر، اگرچه فید For You شما شروع جدیدی خواهد داشت، بقیه تجربه برنامه شما دست نخورده باقی خواهد ماند.

ویژگی جدید برای افرادی که سلیقه آنها ممکن است در چند سال گذشته تغییر کرده باشد یا برای کسانی که احساس می کنند سیستم توصیه آنها دیگر واقعاً علایق آنها را درک نمی کند خوش آمدید است.

به عنوان مثال، ممکن است در گذشته تماشای ویدیوهای دستور پخت را دوست داشته باشید، اما دیگر به آنها علاقه نداشته باشید، اما ممکن است در فید For You خود غرق در آنها شوید.

یا، بگویید که در یک مقطع کاملاً وسواس زیادی نسبت به یک برنامه تلویزیونی داشتید و با وجود اینکه به علایق دیگری رفته اید، همچنان آن را در سراسر صفحه برای شما می بینید. ویژگی جدید می تواند در چنین شرایطی کمک کند.

TikTok خاطرنشان می کند که ویژگی جدید مکمل کنترل های محتوای فعلی آن است که به شما امکان می دهد تجربه خود را در برنامه شکل دهید.

برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که محتوایی که از هشتگ‌ها یا عبارات خاصی استفاده می‌کند، به‌طور خودکار فیلتر شود.

همچنین یک گزینه «علاقه‌مند نیستم» وجود دارد که می‌توانید وقتی با ویدیویی روبرو می‌شوید که مورد پسند شما نیست، آن را انتخاب کنید.

گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که دکمه «علاقه‌مند نیستم» کافی نیست، که ویژگی تازه‌سازی را به گزینه‌ای مفید تبدیل می‌کند.

شایان ذکر است که ویژگی به‌روزرسانی هیچ تنظیماتی را که قبلاً برای فعال کردن یا تأثیرگذاری روی حساب‌هایی که دنبال کرده‌اید انتخاب کرده‌اید لغو نمی‌کند.

شما می توانید با رفتن به تنظیمات خود، کلیک بر روی تنظیمات برگزیده محتوای خود و سپس انتخاب گزینه “Refresh Your For You feed” به ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید.

از آنجا، شما باید روی دکمه “Refresh” کلیک کنید. TikTok به شما هشدار می دهد که این عمل قابل لغو نیست.

TikTok همچنین به‌روزرسانی‌ای در مورد تلاش‌های خود برای اطمینان از اینکه بینندگان محتوای متنوعی را کشف می‌کنند و در عین حال محتوایی را که لزوماً خط‌مشی‌های آن را نقض نمی‌کند به حداقل می‌رساند، ارائه کرد.

این شرکت خاطرنشان می کند که محتوای با موضوعات بزرگسالان را از حساب های نوجوان فیلتر می کند. به عنوان مثال، بیش از ۶۵۰۰۰ ویدئو در مورد جراحی زیبایی از تجربه تماشای نوجوانان در دو ماه اول امسال غیرقابل قبول شد.

این شرکت می گوید تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که سیستم هایش موضوعات مختلفی را نشان می دهند.

به عنوان مثال، می‌گوید معمولاً دو ویدیوی متوالی که توسط سازنده یکسان ساخته شده یا از صدای یکسانی استفاده می‌کنند، به بینندگان ارائه نمی‌شود.

TikTok همچنین برای محدود کردن برخی از محتوایی که خط‌مشی‌های آن را نقض نمی‌کند، کار می‌کند، اما اگر به طور مکرر مشاهده شود، ممکن است روی کاربران تأثیر بگذارد، به‌ویژه وقتی صحبت از محتوایی با مضامین غمگینی، ورزش شدید یا رژیم‌های غذایی باشد.

TikTok امکان بازیابی یا محتوای آموزشی را می‌دهد، اما تعداد دفعات واجد شرایط بودن چنین محتوایی برای توصیه را محدود می‌کند.

TikTok در یک پست وبلاگ گفت:

«سیستم‌های ما این کار را با جستجوی تکرار در میان موضوعاتی مانند غم و اندوه یا رژیم‌های غذایی شدید، در مجموعه‌ای از ویدیوهایی که واجد شرایط توصیه هستند، انجام می‌دهند.»

«اگر چندین ویدیو با این مضامین شناسایی شود، با ویدیوهایی درباره موضوعات دیگر جایگزین می‌شود تا دفعات این توصیه‌ها کاهش یابد و تجربه کشف متنوع‌تری ایجاد شود. این کار ادامه دارد و تنها در سال گذشته، ما بیش از ۱۵ به‌روزرسانی را برای بهبود این سیستم‌ها، همراه با توسعه برای پشتیبانی از زبان‌های بیشتر، پیاده‌سازی کرده‌ایم.»

به‌روزرسانی TikTok در مورد پیشرفت آن در حالی ارائه می‌شود که گزارشی از مرکز مقابله با نفرت دیجیتال، یک سازمان غیرانتفاعی، اخیراً فاش کرد که این برنامه ویدیوهایی را در مورد اختلالات خوردن و آسیب‌رسانی به خود به کاربران جوان ارسال می‌کند.

TikTok تنها پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که به دلیل تأثیر آن بر جوانان مورد بررسی قرار می گیرد، زیرا اینستاگرام نیز به دلیل ترویج اختلال در خوردن غذا مورد بررسی قرار گرفته است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا