اخبار اینترنت

ویژگی خلاصه مبتنی بر هوش مصنوعی Read، یک جلسه را در یک کلیپ دو دقیقه‌ای فشرده می‌کند

به گزارش اپ خونه، خلاصه‌سازی یکی از موارد استفاده رایج از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است، و ما اکنون ابزارهای متعددی داریم که مقالات، فایل‌های PDF، ویدئوها و رونوشت‌ها را به قطعاتی از اطلاعات که به راحتی قابل هضم هستند، تبدیل می‌کنند.

اکنون، ابزار اطلاعاتی جلسه Read ، ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که یک جلسه یک ساعته را به یک کلیپ دو دقیقه ای، همراه با اشاره گرهای مهم، تبدیل می کند.

این شرکت می‌گوید که از مدل‌های زبان بزرگ  – مشخص نکرد کدام یک – همراه با تجزیه و تحلیل ویدئویی برای انتخاب برجسته‌ترین بخش‌های جلسه استفاده می‌کند.

Read همچنین شامل واکنش های شرکت کنندگان در یک حلقه برجسته می شود. کاربران می توانند به قسمت ضبط شده خود از یک جلسه بروند و کلید «فقط موارد برجسته پخش» را خاموش کنند تا کلیپ فشرده را ببینند.

Read در سال ۲۰۲۱ توسط مدیر عامل سابق Foursquare دیوید شیم تأسیس شد.

این ابزار که با Zoom، Google Meet، Microsoft Teams و Webex کار می‌کند، تجزیه و تحلیل‌هایی مانند احساسات و همچنین امتیازات مشارکت شرکت‌کنندگان را برای اندازه‌گیری اثربخشی جلسه به شما می‌دهد.

این شرکت ۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه از سرمایه گذارانی از جمله Madrona Venture Group و PSL Ventures جذب کرده است.

شیم تماشای Reel دو دقیقه ای را با تماشای نکات برجسته یک بازی ورزشی مقایسه کرد.

او همچنین گفت که در طول دوره آزمایش، شرکت متوجه شد که برخی از مشتریان افزایش موثری در بهره‌وری داشتند.

او در بیانیه‌ای گفت:

“در طول یک دوره پیش نمایش، مشتریان آژانس افزایش ۳۰٪ در بهره وری کارکنان را تجربه کردند.  کارهای خسته‌کننده از جمله جمع‌کردن یادداشت‌ها به‌طور خودکار انجام شد و اشتراک‌گذاری این یادداشت‌ها به همراه نکات برجسته ویدیویی که به‌صورت دستی تولید شده بود، نیاز به تشکیل جلسه برای صحبت در مورد آخرین جلسه را از بین برد.»

در ژانویه، Read یک ویژگی خلاصه مبتنی بر متن را معرفی کرد که توسط مدل GPT OpenAI ارائه شد .

Read همچنین خاطرنشان کرد که در هفته‌های آینده خلاصه‌های متنی را با استفاده از زیرنویس در ویدیوها گنجانده است.

هزاران شرکت – از جمله Otter و Zoom – در حال کار بر روی ارائه خلاصه جلسات با کمک هوش مصنوعی هستند .

در حالی که اکثر آنها از نوعی مدل زبان بزرگ استفاده می‌کنند، رویکرد Read برای داشتن یک خلاصه ویدیویی کوتاه به سبک TikTok می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند چندین جلسه از دست رفته را پشت سر بگذارند جذاب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا