اخبار اینترنت

پاک کن جادویی با هوش مصنوعی Google Photos اکنون یک امتیاز اشتراک Google One است

به گزارش اپ خونه، یکی از بهترین ویژگی‌های ویرایش عکس گوگل پیکسل، «پاک کن جادویی»، اکنون راه خود را به سایر دستگاه‌های اندروید و iOS باز کرده است.

اما رایگان نخواهد بود گوگل اعلام کرد که این ابزار محبوب که از هوش مصنوعی برای حذف محتوای ناخواسته از تصاویر استفاده می کند، علاوه بر دارندگان پیکسل موجود، برای مشترکین Google One نیز در دسترس خواهد بود.

مشترکین Google One تعداد انگشت شماری از ابزارهای ویرایش دیگر را نیز دریافت خواهند کرد، مانند جلوه ویدیویی جدید HDR، سبک‌های کولاژ انحصاری و موارد دیگر.

اشتراک Google One در ابتدا به عنوان راهی برای پرداخت هزینه فضای ذخیره‌سازی ابری اضافی برای چیزهایی مانند Photos، Docs و Gmail آغاز شد.

با این حال، در طول سال‌ها، به مجموعه گسترده‌تری از ویژگی‌ها تبدیل شده است که اکنون شامل VPN و سایر امتیازات فقط برای اعضا می‌شود، مانند امکان میزبانی تماس‌های ویدیویی گروهی طولانی‌تر در Google Meet، ۱۰٪ بازگشت نقدی در خریدهای Google Store، افزایش یافته است.

آزمایشی و سایر ویژگی‌های ممتاز Google Photos – مانند نور پرتره برای نرم کردن پس‌زمینه و تنظیم موقعیت نور و روشنایی روی صورت سوژه است.

اکنون مجموعه انحصاری هدیه‌های Google Photos با عرضه Magic Eraser و سایر افزوده‌های جدید دوباره در حال گسترش است.

Magic Eraser که قبلاً فقط برای دارندگان Google Pixel 6 و ۷ در دسترس بود ، اکنون برای همه مشترکین Google One در Android و iOS عرضه خواهد شد.

همچنین برای Pixel 5a و تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر Pixel بدون نیاز به اشتراک Google One در دسترس خواهد بود.

اگرچه برنامه‌های شخص ثالث دیگری وجود دارند که حذف اشیا را ارائه می‌دهند، Magic Eraser این قابلیت را به برنامه اصلی Photos در دستگاه‌های Android اضافه می‌کند و برنامه‌ای که بسیاری از کاربران آیفون نیز به Photos اپل ترجیح می‌دهند.

علاوه بر این، مشترکین Google One به یک جلوه ویدیویی HDR جدید دسترسی خواهند داشت که هدف آن کمک به تعادل پیش‌زمینه‌های تاریک و پس‌زمینه‌های روشن است، یا برعکس.

گوگل می گوید این شبیه به افکتی است که قبلا برای عکس ها در دسترس بود.

به‌علاوه، ویرایشگر کلاژ Google Photos طیفی از سبک‌های جدید را برای انتخاب و توانایی اعمال یک سبک تنها برای یک عکس در کلاژ به دست می‌آورد. این همچنین برای مشترکین Google One و دارندگان پیکسل در دسترس خواهد بود.

آخرین هدیه جدید به مشترکین Google One امکان می‌دهد هنگام سفارش چاپ عکس از فروشگاه آنلاین در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا، ارسال رایگان دریافت کنند.

در حالی که ممکن است به تنهایی هر ویژگی به تنهایی ارزش پرداخت را نداشته باشد، بسته ترکیبی ارائه شده در کنار سایر هدیه‌ها، گزینه‌های پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی، و فضای ذخیره‌سازی اضافی، اشتراک Google One را به یکی از فروشندگان برتر در فروشگاه‌های برنامه تبدیل کرده است.

در سال ۲۰۲۲، data.ai دریافت که برنامه Google One شماره ۶ برنامه غیربازی در سطح جهان از نظر هزینه مصرف کننده است.

در ایالات متحده نیز شماره ۸ بود اگرچه اکثر مشتریان اشتراک را برای فضای ذخیره سازی اضافی و پشتیبان می خرند – به یک معنا جایگزین گوگل برای iCloud اپل – این نیز راه دیگری برای Google است تا مشتریان را در اکوسیستم برنامه خود قفل کند، حتی اگر آنها از تلفن های پیکسل آن یا حتی یک دستگاه اندرویدی استفاده نمی کنند.

گوگل می گوید Magic Eraser، جلوه HDR و سبک های کولاژ جدید عرضه می شود، اما تا چند هفته آینده به همه کاربران در سراسر جهان دسترسی نخواهد داشت. با این حال، ارسال رایگان در حال حاضر فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا