استارتاپ

پلتفرم میراث دیجیتال Inalife به شما امکان می دهد خاطرات خانواده خود را حفظ کنید

به گزارش اپ خونه، یک استارت آپ جدید، Inalife ، یک پلتفرم میراث دیجیتال ایجاد کرده است که هدف آن کمک به خانواده ها برای حفظ خاطرات با ارزش خود، ایجاد یک شجره نامه تعاملی و حتی ضبط پیام هایی برای سایر اعضا است تا در تاریخ آینده پخش شوند .

مانند زمانی که یک نوزاد رشد می کند.. به عنوان مثال سن او می رود و به بزرگسالی می رسد.

این شرکت مستقر در هنگ کنگ برنامه دسکتاپ خود را در ماه جولای راه اندازی کرد که چند صد کاربر را به خود جذب کرد، اما اکنون امیدوار است با انتشار آتی برنامه های تلفن همراه خود برای iOS و Android که هفته آینده عرضه می شود، توجه بیشتری به دست آورد.

نیکلاس ورلی، بنیانگذار و مدیر عامل Inalife ، گفت که پس از از دست دادن اعضای خانواده خود، برای ایجاد Inalife الهام گرفته شده است و متوجه شده است که ای کاش بیشتر درباره گذشته آنها می دانست.

ورلی گفت:

«ایده اولیه پس از مرگ پدربزرگ پدری من در سال ۱۹۹۹ بر اثر سرطان پروستات و مادربزرگ مادری من در همان سال بر اثر آلزایمر اتفاق افتاد. بعد از فوت آنها خواب دیدم که آنها را دیدم اما آنها هم سن من بودند، ۱۶، و وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم که به غیر از اینکه پدربزرگ و مادربزرگم هستند، هیچ چیز در مورد آنها نمی دانم. این شامل این بود که آنها در سن من چگونه بودند، در دوران جوانی چه صدایی داشتند، یا داستان هایشان چگونه بود و این من را به شدت غمگین کرد.»

او می‌گوید: «من می‌خواستم راهی برای حفظ خاطرات خانواده‌هایمان در آن زمان بیابم و به مرور زمان به آن فکر می‌کردم.»

این ایده تا زمانی که در سال ۲۰۱۹ پدر شد با او بود و ورلی را تشویق کرد تا با این ایده پیش برود و پس از تولد پسران دوقلویش در سال ۲۰۲۱ ، او طرحی را برای راه اندازی این تجارت ایجاد کرد تا به دیگران کمک کند تا میراث دیجیتالی خود را نیز حفظ کنند.

برای استفاده از Inalife، کاربران می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کنند، که به آنها ۱۰۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی «حافظه کمکی» ارائه می‌دهد.

آنها نمایه خود را ایجاد می کنند که در آن اطلاعاتی درباره خود اضافه می کنند و آلبوم های کتابخانه ای پر از مواردی مانند عکس، فیلم، فایل های صوتی و حتی اسناد را اضافه می کنند.

برای افزودن داده‌های بیشتر یا ایجاد حساب‌های فرعی، کاربران باید به یک طرح اشتراک پولی ارتقا دهند. اینها از ۵.۹۹ دلار در ماه برای ۵ گیگابایت شروع می شوند و تا ۳۰ گیگابایت برای ۱۹.۹۹ دلار در ماه متغیر هستند. همچنین می توان فضای ذخیره سازی اضافی را با نرخ ۱.۹۹ دلار در هر ۱ گیگابایت اضافه کرد.

پس از راه‌اندازی حساب خود، با افزودن آن‌ها به شجره نامه خود، با سایر اعضای خانواده ارتباط برقرار می‌کنید.

هر عضو یک دعوت نامه دریافت می کند و می تواند نحوه ارتباط خود را مشخص کند. پس از عضویت، آنها همچنین می توانند شجره نامه را مرور کنند و درباره سایر اعضای خانواده اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین آلبوم ها و اطلاعات نمایه خود را اضافه کنند.

حساب‌های فرعی نیز می‌تواند برای اعضای خانواده‌ای که درگذشته‌اند یا کسانی که برای ایجاد نمایه‌های خود بسیار جوان هستند ایجاد شود. (بچه‌ها می‌توانند در سنین بالاتر از طریق فرآیند انتقال، کنترل پروفایل خود را به دست آورند.)

علاوه بر این، کاربران می‌توانند پیام‌هایی را برای اعضای خانواده ارسال کنند تا دیگران در آینده به آن‌ها گوش دهند.

ورلی توضیح می‌دهد: «پیام‌های با تأخیر زمانی روش جدیدی برای حفظ خاطرات کپسول زمان هستند تا عزیزان بتوانند آن‌ها را در تاریخ مشخصی در آینده دریافت کنند».

کاربران همچنین می توانند شخصی را برای مدیریت حساب کاربری خود در صورت بروز اتفاقی برای آنها تعیین کنند.

او می‌گوید این داده‌های خانوادگی شخصی با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی‌شود و برنامه‌ها بدون آگهی هستند زیرا هزینه آن‌ها توسط اشتراک‌ها پرداخت می‌شود.

با راه اندازی برنامه های تلفن همراه که برای ۵ سپتامبر برنامه ریزی شده است، هدف بنیانگذار دستیابی به یک بازار گسترده تر است.

ورلی گفت:

«با تقریباً ۷ میلیارد نفر از مردم جهان که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند و عزیزترین عکس‌ها و خاطرات ما روی آن‌ها ذخیره شده است، راه‌اندازی نسخه‌های برنامه Inalife مرحله بعدی برنامه ما برای کمک به نزدیک‌تر کردن خانواده‌ها و اجازه دادن به آنها در بین نسل‌ها بود».

در اطلاعیه ای وی افزود:

“در حالی که ما به افزایش تعداد مشترکان خود ادامه می دهیم، از چشم اندازهای این شرکت هیجان زده شده ایم و بر ارائه یک تجربه خانوادگی معتبر و ارزشمند به مشتریان و در عین حال آموزش کاربران در سراسر جهان به اهمیت حفظ میراث دیجیتالی آنها تمرکز می کنیم.” .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا