» استارتاپ » پلت فرم تجارت الکترونیکی مستقر در سنگاپور Carousell ده درصد از کارکنان خود را اخراج می کند
Carousell
استارتاپ

پلت فرم تجارت الکترونیکی مستقر در سنگاپور Carousell ده درصد از کارکنان خود را اخراج می کند

آذر ۱۳, ۱۴۰۱ 1۰6

به گزارش اپ خونه، Carousell، یک پلت فرم خدمات مشتری به مصرف کننده (C2C) سنگاپور که در سراسر آسیای جنوب شرقی فعالیت می کند، در تلاش برای کاهش هزینه ها در بحبوحه شرایط چالش برانگیز بازار برای صنعت فناوری، حدود ۱۱۰ کارمند یا ۱۰ درصد از کل تعداد کارکنان خود را رها می کند. .

این اعلامیه از وبلاگ این شرکت در روز پنجشنبه منتشر شد که توسط یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Carousell Siu Rui Quek منتشر شد و گفت: «من مسئولیت تصمیماتی را که ما را به اینجا رسانده است، می پذیرم. جدایی با هم تیمی هایی که از آنها برای پیوستن به ما در این ماموریت سپاسگزاریم، تصمیم بسیار دشواری است.»

Carousell مشخص نکرد که کدام واحدهای تجاری یا دفاتر منطقه ای تحت تأثیر این اخراج قرار خواهند گرفت. این شرکت که مقر آن در سنگاپور است در مالزی، اندونزی، فیلیپین، کامبوج، تایوان، هنگ کنگ، ماکائو، استرالیا، نیوزیلند و کانادا فعالیت می کند.

در این بیانیه، رهبران شرکت در مورد یافتن راه‌هایی از جمله انتقال به یک دفتر اجاره ارزان و کاهش داوطلبانه حقوق بنیان‌گذاران و مدیران برای صرفه‌جویی در بودجه‌ها بدون کاهش کارکنان بحث کرده‌اند. اما این “به اندازه کافی دور بود”، آن را گفت.

کوئک همچنین در پست وبلاگ توضیح داد که در مورد بهبودی پس از بیماری همه گیر کووید “بیش از حد خوشبین” بود و حتی در استخدام و سرمایه گذاری برای کسب و کار خود دو برابر شد.

Quek نوشت: «واقعیت این است که ما به سرعت هزینه‌های خود را افزایش دادیم و استخدام کردیم، اما بازگشت بیش از حد انتظار طول کشید. این مهم است که به سرعت، مسیر صحیح و اندازه مناسب سطوح سرمایه گذاری خود را برای همسویی بهتر با این واقعیت جدید انجام دهیم.»

کارگران آسیب دیده حداقل سه ماه حقوق دریافت خواهند کرد و می توانند مزایای پزشکی و پوشش بیمه ای خود را تا ژوئن سال آینده تمدید کنند. بر اساس این بیانیه، این شرکت همچنین تمام مانده‌های مرخصی باقی‌مانده را پرداخت می‌کند و مشاوره شغلی و پشتیبانی کاریابی ارائه می‌کند و به آن کارگران اخراج شده اجازه می‌دهد تا لپ‌تاپ اداری و عضویت LinkedIn Learning خود را تا ژوئن ۲۰۲۳ حفظ کنند.

Carousell که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد، با حمایت Sequoia Capital India، Naver، ۵۰۰ Global و Rakuten Capital، در مجموع ۳۷۲.۶ میلیون دلار از زمان تأسیس خود به ازای هر Crunchbase جمع آوری کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×