اخبار اینترنت

کاربران Samsung Galaxy Watch5 و Watch4 هم اکنون می توانند اپلیکیشن Peloton Watch را دانلود کنند

به گزارش اپ خونه، سامسونگ اعلام کرد که کاربران Galaxy Watch5 و Watch4 هم اکنون می توانند اپلیکیشن Peloton Watch را بر روی ساعت های هوشمند خود دانلود کنند.

کاربران می‌توانند ساعت‌های هوشمند خود را به دوچرخه‌های Peloton، Bike+، Tread، Row و Guide متصل کنند و ضربان قلب خود را در طول تمرین روی صفحه نمایش ببینند.

پس از اینکه کاربر تمرینی را روی تجهیزات Peloton خود انتخاب کرد و برنامه Peloton Watch را در Galaxy Watch خود باز کرد، یک پیام برای جفت کردن این دو دستگاه ظاهر می شود.

کاربران می‌توانند روی دکمه «اتصال» ضربه بزنند تا ضربان قلب خود را در صفحه تجهیزات Peloton یا پلتفرم Wear OS در طول تمرین خود مشاهده کنند.

سامسونگ می گوید این ادغام جدید به کاربران امکان می دهد اهداف تناسب اندام خود را در زمان واقعی پیگیری کنند.

ادغام Galaxy Watch یک سال پس از افزودن Peloton اپل واچ به تمام دستگاه های خود ارائه می شود.

“ما در سامسونگ معتقدیم که فناوری باید به ما کمک کند زندگی شادتر و سالم تری داشته باشیم. این ارزشی است که ما با Peloton به اشتراک می گذاریم. “

“این مشارکت متضمن تعهد متقابل ما برای ارائه یک تجربه تناسب اندام واقعا شخصی برای مصرف کنندگان است. این قابلیت های جدید به کاربران تصویر دقیق تری از پیشرفت خود می دهد و به آنها کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود دست یابند.”

اعلامیه چند هفته پس از آن منتشر شد که سامسونگ به لطف همکاری جدید با Natural Cycles که از سنسورهای دمای ساعت هوشمند برای پیش‌بینی بهتر استفاده می‌کند، ردیابی دوره‌های مبتنی بر دما را به Galaxy Watch5 خود اضافه کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا