» اخبار اینترنت » گری وانگ، بنیانگذار FTX و کارولین الیسون، آلامدا، به اتهامات جنایی اعتراف کردند
وانگ و الیسون واتهامات جنایی
اخبار اینترنت

گری وانگ، بنیانگذار FTX و کارولین الیسون، آلامدا، به اتهامات جنایی اعتراف کردند

دی ۱, ۱۴۰۱ 1۰7

به گزارش اپ خونه، حماسه FTX/Alameda همچنان ادامه دارد و اواخر چهارشنبه خبرهایی مبنی بر متهم شدن دو تن از همکاران کلیدی سام بنکمن-فرید به جرایم جنایی فدرال در ایالات متحده ادامه دارد: کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda و گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX، به چندین جرم اعتراف کردند.

اتهامات، و موافقت نامه هایی پذیرفته شده است که در ازای کمک در تحقیقات جاری در مورد تخلفات در FTX/Alameda که ثابت می شود، مجازات کاهش می یابد.

در همین حال، سام بنکمن-فرید نیز روز چهارشنبه از باهاما به ایالات متحده مسترد شد و با شکایت کمیسیون SEC و CFTC به دلیل کلاهبرداری و همچنین اتهامات جنایی فدرال مواجه شد. هنگامی که دامیان ویلیامز، وکیل ناحیه جنوبی نیویورک، هفته گذشته در یک رویداد مطبوعاتی اتهامات را اعلام کرد، خاطرنشان کرد که دفتر او از نظر اخذ هزینه‌های اضافی «تمام نشده است» و اکنون می‌دانیم که الیسون و وانگ حداقل برخی از این افراد بودند. در آن زمان به او اشاره می کرد.

الیسون و وانگ احتمالا شاهدان کلیدی فدرال رزرو در پرونده SBF هستند، با توجه به اینکه آنها به احتمال زیاد مستقیم و بهترین دانش را دارند که SBF در مورد استفاده از وجوه مشتریان FTX برای پوشش شرط‌های معاملاتی رمزنگاری مخاطره‌آمیز Alameda می‌دانست.

این ممکن است پایان اتهامات افراد در FTX و Alameda نیز نباشد – ویلیامز در کنفرانس مطبوعاتی با اعلام اتهامات علیه الیسون و وانگ مجدداً تاکید کرد که اگر شخص دیگری در نظر دارد برای کمک به مقامات در پیگرد قانونی پرونده در معاوضه با ملایمت احتمالی، اکنون زمان آن است.

هر دو الیسون و وانگ همچنین با مجازات های مدنی از سوی SEC و CFTC روبرو هستند که در کنار اتهامات جنایی اعلام شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×