اخبار اینترنت

گوگل اکنون می تواند دستخط بد پزشک شما را بخواند

به گزارش اپ خونه، تعداد زیادی از پزشکان نسخه های دارویی را با عجله می نویسند و درک آنچه را که نوشته اند برای بیمارانشان تقریبا غیرممکن می کند. این مشکل ده ها سال است که وجود داشته و بسیاری از شرکت های فناوری تلاش کرده اند تا آن را حل کنند.

اکنون گوگل در حال انجام ترجمه آن متون غیرقابل درک است. این غول جستجو در کنفرانس سالانه خود در هند روز دوشنبه اعلام کرد که با داروسازان برای کشف راه هایی برای رمزگشایی دست خط پزشکان همکاری می کند.

این ویژگی که در حال حاضر یک نمونه اولیه تحقیقاتی است و هنوز برای عموم آماده نیست، به کاربران این امکان را می دهد که یا از نسخه عکس بگیرند یا از کتابخانه عکس آپلود کنند. یکی از مدیران گوگل نشان داد که پس از پردازش تصویر، برنامه داروهای ذکر شده در یادداشت را شناسایی و برجسته می کند.

یکی از مدیران گوگل در هند ویژگی های جدید هوش مصنوعی این شرکت را شرح می دهد

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «این به عنوان یک فناوری کمکی برای دیجیتالی کردن اسناد پزشکی دست‌نویس با تقویت انسان‌های موجود در حلقه مانند داروسازان عمل می‌کند، اما هیچ تصمیمی صرفاً بر اساس خروجی ارائه شده توسط این فناوری گرفته نخواهد شد.»

Google for India رویداد سالانه این شرکت در بازار جنوب آسیا است که در آن ده‌ها پیشرفت جدید را به نمایش می‌گذارد. این شرکت همچنین گفت که روی یک مدل واحد و یکپارچه کار می کند تا بیش از ۱۰۰ زبان هندی را برای گفتار و نوشتار پوشش دهد تا سفر اینترنتی میلیون ها نفر بعدی را در بازار جنوب آسیا تقویت کند.

هند یک بازار کلیدی برای گوگل است که بیش از نیم میلیارد کاربر در این کشور جمع آوری کرده است. اما این یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای گوگل در بازار جنوب آسیا بوده است، جایی که در ماه‌های اخیر دو بار توسط تنظیم‌کننده ضدانحصار هند مورد سیلی قرار گرفته است.

این داستان به‌روزرسانی شد تا مشخص شود که این ویژگی در نمونه اولیه تحقیقاتی است و شرکت هنوز متعهد به راه‌اندازی آن نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا