اخبار اینترنت

گوگل در حال ارائه ویژگی‌های جدید دسترسی مبتنی بر Maps و دوربین است

به گزارش اپ خونه، گوگل Google Maps، Search و Assistant را با ویژگی‌های دسترسی جدید به‌روزرسانی می‌کند. این شرکت همچنین یک برنامه جدید Magnifier را برای کمک به کاربران برای خواندن متن در مکان های مختلف منتشر می کند.

Google Maps پشتیبانی از صفحه‌خوان را برای ویژگی «Search with Live View» اضافه می‌کند تا کاربران دارای اختلال بینایی بتوانند تلفن خود را برای شناسایی مکان‌هایی مانند دستگاه‌های خودپرداز و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی در اطراف خود نگه دارند.

ویژگی Search with Live View سال گذشته معرفی شد تا کاربران بتوانند از دوربین در نقشه ها برای جستجوی دستگاه های خودپرداز، خواربار فروشی ها و کافی شاپ های اطراف با پوشش و نشانگر استفاده کنند.

در حال حاضر، این ویژگی فقط در لندن، لس آنجلس، شهر نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو در دسترس است.

SearchWithLiveView

ویژگی Search With Live View

علاوه بر این، Google Maps اکنون به کاربران این امکان را می دهد که مسیرهای خرید مناسب با ویلچر را جستجو کنند. گوگل همچنین در حال کار بر روی علامت‌گذاری مشاغل غیرفعال در جستجو و Maps است.

گوگل همچنین Maps را برای Android Auto به‌روزرسانی می‌کند تا اطلاعاتی در مورد دسترسی ویلچر برای مکان‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ درج کند. مکان‌های مناسب برای ویلچر دارای نماد صندلی چرخدار برای نشان دادن ورودی بدون پله خواهند بود.

دستگاه‌های اندروید از قبل دارای عملکرد Action Blocks هستند تا دسترسی آسان از طریق بلوک‌های ویجت‌مانند در صفحه اصلی به اقدامات روزمره مانند تماس با یک شخص یا گرم کردن اتاق را فراهم کنند.

این شرکت اکنون در حال گسترش توانایی خود برای ایجاد بلوک های قابل تنظیم برای Assistant Routines است. کاربران می توانند یک تصویر را روی یک میانبر تنظیم کنند یا اندازه میانبر را در صفحه اصلی تغییر دهند.

Assistant_Routines_full_flow

در اوایل سال جاری، گوگل ویژگی جدیدی را برای کروم بر روی دسکتاپ ارائه کرد تا نشانی‌های اینترنتی را به صورت خودکار پیشنهاد کند، حتی اگر کاربران در عبارت جستجو اشتباه تایپی داشته باشند. این شرکت اکنون در حال گسترش این قابلیت در کروم برای اندروید و iOS است.

این شرکت چند به‌روزرسانی دسترس‌پذیری خاص Pixel را معرفی می‌کند. این غول جستجو یک برنامه ذره بین جدید را راه اندازی کرد – که با مشارکت موسسه ملی سلطنتی نابینایان و فدراسیون ملی نابینایان توسعه یافته است – که به کاربران کمک می کند متن هایی مانند منوها و تابلوهای خیابان را بهتر بخوانند.

کاربران می توانند کنتراست یا روشنایی یک تصویر را تغییر دهند، کنتراست را تغییر دهند یا بزرگنمایی کنند تا متن خواناتر شود.

گوگل گفت که ویژگی بزرگنمایی برای تماشای اجراکنندگان در صحنه کنسرت دور نیز مفید است. این برنامه همچنین به شما کمک می‌کند تا با ثابت کردن تصویر، علائم تغییر مداوم مانند اطلاعات پرواز در فرودگاه‌ها را بخوانید. این برنامه برای Pixel 5 و بالاتر در دسترس است.

به علاوه، گوگل در حال به روز رسانی برنامه Guided Frames خود است که به کاربران کم بینا کمک می کند با استفاده از راهنماهای صوتی، انیمیشن های با کنتراست بالا و بازخورد لمسی سلفی بگیرند.

این شرکت ابتدا این برنامه را سال گذشته در رویداد پیکسل ۷ معرفی کرد .

گوگل اپلیکیشن Guided Frame خود را به روز کرده است

گوگل اپلیکیشن Guided Frame خود را به روز کرده است

آخرین به روز رسانی اشیایی مانند حیوانات خانگی، غذا و متن را شناسایی می کند. بنابراین افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن جدید با دوربین جلو یا عقب از صحنه های مختلف عکس بگیرند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در دسترس است و اواخر امسال برای پیکسل ۶  عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا