اخبار اینترنت

یوتیوب آزمون های تولید شده توسط هوش مصنوعی را روی ویدیوهای آموزشی آزمایش می کند

به گزارش اپ خونه، یوتیوب در حال آزمایش آزمون‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در برنامه تلفن همراه خود برای دستگاه‌های iOS و Android است که برای کمک به بینندگان طراحی شده‌اند تا درباره موضوعی که در یک ویدیوی آموزشی نشان داده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این ویژگی همچنین به پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو کمک می‌کند تا درک بهتری از چگونگی پوشش هر ویدیو یک موضوع خاص داشته باشد.

این شرکت نوشت ، آزمون‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، که یوتیوب دیروز در صفحه آزمایش‌های خود به آن اشاره کرد ، در سطح جهانی برای درصد کمی از کاربرانی که چند ویدیوی آموزشی را تماشا می‌کنند، منتشر می‌شود.

ویژگی مسابقه فقط برای بخش منتخبی از محتوای انگلیسی زبان در دسترس است که در فید اصلی به عنوان پیوندهایی در زیر ویدیوهای اخیراً تماشا شده ظاهر می شود.

همه آزمایش‌های یوتیوب به این پلتفرم نمی‌رسند، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم آیا این آزمایش در اطراف خود باقی می‌ماند یا خیر.

ما مطمئن نیستیم که چند نفر – به خصوص اگر دیگر در مدرسه نباشند – می‌خواهند در حالی که در میان ویدیوها حرکت می‌کنند، یک مسابقه شرکت کنند.

با این حال، یوتیوب مدت‌هاست که خود را به عنوان مقصدی برای یادگیری چیزهای جدید برای کاربران تثبیت کرده است، چه نحوه تعویض لاستیک ماشین یا حتی انجام یک چرخش به عقب باشد.

حساب‌های «Edutainment» مانند TED-Ed و HowToBasic به ترتیب با ۱۸.۸ میلیون و ۱۷.۳ میلیون مشترک، از محبوب‌ترین کانال‌های آموزشی یوتیوب هستند.

علاوه بر این، بسیاری از معلمان برای ایجاد محتوای آموزشی یا کشف و به اشتراک گذاری ویدیوها با دانش آموزان خود به یوتیوب مراجعه می کنند.

بنابراین، برای کسانی که واقعاً می‌خواهند درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند، ویژگی جدید آزمون می‌تواند راهی مؤثر برای به دست آوردن درک عمیق‌تر از مطالب باشد.

در اوایل سال جاری، یوتیوب با Crash Course و دانشگاه ایالتی آریزونا همکاری کرد تا طرح « سالن مطالعه » خود را راه‌اندازی کند، که به دانشجویان امکان دسترسی رایگان به چهار دوره آموزشی از جمله ریاضیات کالج، تاریخ ایالات متحده، ترکیب انگلیسی و غیره را می‌دهد.

Crash Course، کانالی که توسط جان و هنک گرین اداره می شود، ۱۴.۸ میلیون مشترک و تقریباً ۱.۶ میلیارد بازدید دارد.

به طور جداگانه، یوتیوب همچنین در حال آزمایش ویژگی هایی مانند سیاست مسدود کردن تبلیغات با سه ضربه و ویژگی جدید صفحه قفل برای مشترکین Premium است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا