اخبار کسب و کارها

معرفی اپلیکیشن آفرتو، پلتفرم ارائه کد تخفیف

آفرتو یکی از سایت‌های تخصصی و فعال در زمینه ارائه انواع کد و کوپن تخفیف، کد هدیه و نیز کدهای معرف است. این مجموعه برای دسترسی آسان‌تر کاربران خود یک اپلیکیشن اختصاصی موبایل را برای پلتفرم خود عرضه کرده است. بنابراین مشتریان سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند با دانلود و نصب آن در هر زمان از طریق تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندروید و IOS انواع کدهای تخفیف مجموعه‌های گوناگون را دریافت کرده و در هزینه‌های خرید خود صرفه‌جویی کنند.

اپلیکیشن کد تخفیف آفرتو

چرا برنامه کد تخفیف آفرتو را دانلود کنیم؟

اپلیکیشن آفرتو یک نرم‌افزار موبایل است که توسط تیمی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن طراحی شده است. این نرم‌افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند با ویژگی‌های گرافیکی جذاب است و تجربه کاربری مناسبی را ارائه می‌دهد. در همان صفحه نخست نرم‌افزار بخش‌هایی برای دسترسی سریع به کد تخفیف فروشگاه‌ها و سایت‌های مشهور مانند کد تخفیف اکالا، اسنپ و دیجی کالا قرار داده شده است.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق منو و دسته‌بندی‌ها، فروشگاه اینترنتی دلخواه خود را انتخاب کنند. در ضمن امکان جستجوی داخلی بر اساس نام فروشگاه نیز وجود دارد. از سوی دیگر این نرم‌افزار دارای فیلترهایی مانند جدیدترین کدها است.

مزایای اپلیکیشن کد تخفیف آفرتو

با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن آفرتو متوجه می‌شوید که به‌خوبی کار می‌کند و هیچ باگ و وقفه‌ای ندارد و دلیل آن نیز کدنویسی حرفه‌ای و به‌روزرسانی‌های خودکار می‌باشد. از طرفی این برنامه تنها ۲۳ مگابایت حجم دارد و با وجود حجم کم از امکانات و ویژگی‌های مختلفی برخوردار است. در ادامه با برخی از مزایای دانلود و نصب این نرم‌افزار کد تخفیف آشنا می‌شویم.

دسترسی سریع و مداوم به کدهای تخفیف

دسترسی همیشگی به کدهای تخفیف: با جا افتادن روش خرید اینترنتی، مشتریان فروشگاه‌ها می‌خواهند در هر زمان و از هر مکانی به این فروشگاه‌ها و نیز کدهای تخفیف آن‌ها دسترسی داشته باشند. بنابراین با دانلود و نصب اپلیکیشن آفرتو می‌توانید از طریق تلفن‌های همراه در هر زمانی از شبانه‌روز و از هر مکانی جدیدترین کدهای تخفیف را دریافت کنید.

امکان دانلود برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون

اپلیکیشن آفرتو دارای هر دو نسخه اندروید و IOS است. بنابراین کاربران موبایل این دو سیستم عامل می‌توانند این نرم‌افزار را از اپ استورها به‌طور رایگان دانلود و نصب کنند. برای مثال کاربران اندروید می‌توانند به اپ استورهای مایکت و کافه بازار و کاربران تلفن‌های همراه آیفون نیز می‌توانند این نرم‌افزار را از اپ استورهای سیبچه، سیب ایرانی، آی اپس و اناردونی دانلود کنند.

دسترسی به کد تخفیف طیف بسیار وسیعی از فروشگاه‌های اینترنتی

شما از روش خرید اینترنتی برای دریافت چه محصولاتی استفاده می‌کنید؟ پوشاک زنانه و مردانه؟ کیف و کفش و اکسسوری‌ها؟ محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات آرایشی؟ اهل خرید کالاهای دیجیتالی و لوازم جانبی موبایل و رایانه هستید یا معمولا لوازم تحریر و کتاب را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری می‌کنید؟ برای کاهش هزینه خرید خود در تمامی این موارد می‌توانید از کدهای تخفیف و حتی برای ثبت‌نام در صرافی‌های ارز دیجیتال از کد معرف صرافی ارز دیجیتال موجود در اپلیکیشن آفرتو استفاده کنید.

برنامه کد تخفیف

از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • سایت‌های حوزه آموزش مانند ایوند، انتشارات جنگل، گاج مارکت و مکتب خونه
  • سایت‌های فروش غذا و مواد غذایی مانند: اُکالا، اسنپ مارکت، اسنپ فود و دیجی کالا جت
  • سایت‌های حوزه گردشگری مانند اسنپ تریپ، سفرمی، هومسا و اتاقک
  • سایت‌های فروش موبایل و رایانه و نرم‌افزار مانند: گوشی شاپ و مقداد آی تی
  • سایت‌های زمینه خدمات مالی مانند بلوبانک، نوبیتکس، آبان تتر
  • سایت‌های خرید محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی مانند خانومی، شاواز و نشاط رخ

خرید ارزان با دانلود برنامه کد تخفیف آفرتو

اپلیکیشن آفرتو با ارائه محیط کاربری ساده و جذاب دسترسی کاربران به انواع کدهای تخفیف فروشگاه‌های برتر و معتبر را آسان کرده است. با دانلود رایگان و نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های اندروید و IOS می‌توانید در هر زمانی کدهای تخفیف معتبر این فروشگاه‌ها را دریافت کنید و هزینه‌های خرید خود را کاهش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا