نرم افزار موبایل

برنامه خبری شخصی شده Artifact با ویژگی جدید پیوندها به موتوری برای کشف وب تبدیل می شود

به گزارش اپ خونه، Artifact ، جمع‌آوری اخبار شخصی‌شده که توسط بنیان‌گذاران اینستاگرام ساخته شده است ، اکنون ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که برنامه را در مسیری متفاوت فراتر از ردیابی، خلاصه‌نویسی و اظهار نظر در مورد اخبار قرار می‌دهد.

اکنون، کاربران می‌توانند هر پیوندی را از وب به اشتراک بگذارند تا فید شخصی‌شده از پیوندها را بر اساس علایق خود مشاهده کنند – چیزی که برنامه را در رقابت مستقیم‌تر با برنامه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری متن یا پیوندها، مانند X یا Threads قرار می‌دهد.

این شرکت توضیح می‌دهد که این ویژگی که به سادگی لینک نامیده می‌شود، برای نشان دادن آنچه ممکن است با فناوری هوش مصنوعی Artifiact به دست آید می باشد.

برای شروع، فقط باید یک URL را به اشتراک بگذارید، که سپس در یک فید بصری در برگه پیوندهای جدید در برنامه ارائه می شود. در اینجا، یک فید با نام آشنا “برای شما” پیوندهای دیگری را بر اساس علایق شما به شما نشان می دهد.

علاوه بر اشتراک‌گذاری پیوند، کاربران Artifact همچنین می‌توانند به صورت اختیاری یک شرح بنویسند یا عکس‌هایی را برای به اشتراک گذاشتن افکار خود اضافه کنند، یا جالب‌ترین عکس‌ها را به عنوان بخشی از پست خود انتخاب کنند.

این تأثیری دارد که کاربران را به سازندگانی تبدیل می‌کند که می‌توانند در Artifact طرفدارانی ایجاد کنند. این شرکت می‌گوید این برنامه شروع به نمایش پیوند های ارسال شده به سایر افراد مرتبط می‌کند تا به سازنده کمک کند مخاطب ایجاد کند.

علاوه بر این، ویژگی جدید پیوندها ابزارهای خلاقانه ای را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند تا به سرعت تصاویر خود را آپلود کنند، برش دهند و مرتب کنند.

و برای کمک به نوشتن شرح، سازندگان می‌توانند به هوش مصنوعی Artifact که در ابتدا برای خلاصه کردن اخبار طولانی استفاده می‌شد، روی بیاورند.

سازندگان همچنین می‌توانند هنگام خواندن مقالات در Artifact با برجسته کردن متن و سپس انتخاب «اشتراک‌گذاری در پیوندها» از منوی پاپ آپ جدید، نقل قول‌ها را به اشتراک بگذارند.

این شرکت می گوید که پذیرندگان اولیه محصولات جدید، ویدئوها، خلاصه سرفصل ها، بررسی برنامه ها، دستور العمل ها، نمایش اسلاید معماری و موارد دیگر را از طریق لینک ها به اشتراک گذاشته اند.

این باعث می‌شود که اپلیکیشن نه تنها رقیبی برای برنامه‌های اجتماعی مانند X باشد، بلکه Flipboard، که مجلات اجتماعی آن توسط کاربرانش مدیریت می‌شود، یا حتی سایت‌های پین‌بورد لینک مانند Pinterest  این رقابت را احساس کنند.

هرچند Artifact با راه‌اندازی‌های اخیر به قلمرو شبکه‌های اجتماعی نفوذ کرده بود که نظرات و ابزارهایی را برای نویسندگان اضافه می‌کرد تا نمایه‌های خود را ادعا کنند و خوانندگان خود را ردیابی کنند، ویژگی جدید پیوندها یک گام فراتر می‌رود.

اکنون، کاربران می توانند هر فردی را که نمایه اجتماعی در برنامه ایجاد کرده است، جستجو کرده و دنبال کنند.

در اینجا، پست‌های جدیدی از افرادی که دنبال می‌کنید در بخش جدید «دنبال کردن» ظاهر می‌شوند. این نمایه‌ها برای نشان دادن پیوندهای اخیر ارسال شده مجدداً طراحی شده‌اند.

با پیوندها، استفاده از Artifact به یک تجربه غیرفعال برای خواندن اخبار تبدیل می شود و کاربران آن می توانند فعالانه در کشف اخبار شرکت کنند.

اما این می‌تواند به این معنی باشد که برخی از کاربران ممکن است سعی کنند برنامه را با محتوای سایت‌های کوچکتر، وبلاگ‌ها و دیگر منابع خبری کمتر قانونی تغذیه کنند، جایی که اطلاعات به اندازه انتشارات اصلی Artifact که در ابتدا از آن پشتیبانی می‌کردند، کاملاً واقعی بررسی نمی‌شوند.

این شرکت می گوید این مشکل بالقوه را با رویکردی دو لایه حل خواهد کرد.

اول، از هوش مصنوعی استفاده می کند که از تعدادی سرویس تعدیل شخص ثالث برای جستجوی محتوای بد استفاده می کند، همانطور که در دستورالعمل های انجمن خود تعریف شده است.گفته می شود که لایه دوم یک بررسی دستی است که هم به صورت جمع سپاری و هم به طور فعال توسط تیم نظارت می شود.

کوین سیستروم، یکی از بنیانگذاران Artifact، که برنامه را ساخته است، توضیح می دهد:

«همان هوش مصنوعی که کشف مقاله را تقویت می کند، می تواند برای هر چیزی در وب استفاده شود و احتمالا بهتر است به کاربران اجازه دهیم بهترین چیزها را انتخاب کنند. »

و کنار مایک کریگر، بنیانگذار اینستاگرامش آن می گوید:

«Artifact در مورد تغذیه کنجکاوی شماست، و این فراتر از بهترین ناشران جهان است. گاهی اوقات بهترین محتوا در یک وبلاگ کوچک است که شایسته کشف در چنین پلتفرمی است.»

ویژگی پیوندها در iOS و اندروید موجود است و به زودی برای اندروید ارسال می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا