استارتاپ

Gopuff تحویل برنامه ریزی شده، هدیه و پیکاپ در فروشگاه را راه اندازی می کند

به گزارش اپ خونه، استارت‌آپ‌هایی مانند Getir، Gopuff و Gorillas که زمانی به‌عنوان تحویل دهنده بزرگ بعدی در سفارش‌های درخواستی معرفی می‌شدند، با چالش‌های لجستیکی روبرو هستند که ممکن است بسیار غیرقابل حل باشند. حتی در مواجهه با رقابت و هزینه‌های عملیاتی بسیار بالا، آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، Gopuff امروز ویژگی‌هایی را با هدف از بین بردن برخی از بزرگترین نقاط دردناک پلتفرم، مانند ناتوانی در برنامه‌ریزی سفارشات از قبل یا دریافت سفارش‌ها از انبارهای اطراف، راه‌اندازی کرد.

از امروز، مشتریان Gopuff می توانند با بسته شدن بازار Gopuff سفارش دهند – ساعات دقیق آن به بازار بستگی دارد – تا Gopuff سفارش را به محض بازگشایی تحویل دهد. (نیازی به گفتن نیست که این در مورد مکان‌هایی که Gopuff همه ساعته در آن تحویل می‌دهد صدق نمی‌کند.) از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند از قبل برای یک تاریخ و زمان خاص، مشابه اکثر برنامه‌های اصلی تحویل غذا، سفارش را برنامه‌ریزی کنند، یا برای سفارشی ترتیب دهند. از جایی که Gopuff خریدهای خرده فروشی و در فروشگاه را ارائه می دهد، انتخاب شود.

تجربه خرید در فروشگاه نسبتاً محدود است. به گفته Gopuff، فقط در BevMo! فروشگاه‌ها – به یاد بیاورید که Gopuff BevMo!، خرده‌فروش الکل را به قیمت ۳۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ خریداری کرد – و مکان‌هایی در شهر نیویورک خرید در فروشگاه را به عنوان گزینه‌ای انتخاب می‌کنند. با این حال، Gopuff می‌گوید که سفارش‌های آنلاین به‌طور دقیق در مکان‌های بسیاری ارائه می‌شود (معلوم نیست چه تعداد) و ساعت‌ها مشابه سفارش درون برنامه‌ای است.

Gopuff همچنین هدایایی را معرفی می کند که به مشتریان امکان می دهد هدایایی را به سبد خرید خود برای گیرندگان در داخل و خارج از پلت فرم اضافه کنند. هنگامی که آنها آدرس، نام و شماره تلفن گیرنده و یک پیام هدیه را وارد کردند، هم گیرنده هدیه و هم فرستنده یک پیام متنی دریافت می کنند که تأیید می کند سفارش هدیه آماده می شود. هنگامی که سفارش نزدیک است، تحویل داده می شود یا لغو می شود، گیرنده هشدارهای پیامکی را نیز دریافت می کند.

Gopuff در ابتدا به سؤال در مورد اینکه آیا اطلاعات گیرندگان هدیه برای بازاریابی یا اهداف دیگر حفظ می شود، پاسخ نداد. Gopuff، مانند بسیاری از محصولات و خدمات مبتنی بر برنامه، طیف گسترده‌ای از اطلاعات شخصی را جمع‌آوری می‌کند که این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا از آنها برای هدف‌یابی تبلیغات و ترویج خدمات اشتراک خود، و همچنین اشتراک‌گذاری با اشخاص ثالث از جمله شرکای تجاری و «شرکت‌های وابسته و تابعه» استفاده کند.

در یک ایمیل بعدی، سخنگوی Gopuff توضیح داد که اطلاعات گیرنده هدیه برای استفاده به این روش ها حفظ نمی شود.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که ویژگی‌های جدید فقط از طریق آخرین برنامه Gopuff (نسخه ۸.۱.۰) در دسترس هستند، که از صبح امروز در سراسر کشور عرضه شد.

گوپاف اخیراً کار سختی را انجام داده است، هیچ جناسی در نظر گرفته نشده است. گوپاف تا اواسط سال ۲۰۲۲ پس از انتخاب باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی ،به عنوان مشاور و سرمایه گذار، از اسپانیا  یکی از بازارهایش، برای کاهش هزینه ها خارج شده و ۱۰ درصد از نیروی کار جهانی خود را اخراج کرد. . کاهش بیشتر در ماه اکتبر به Gopuff رسید که عمدتاً بخش‌های مختلف خدمات مشتریان را تحت تأثیر قرار داد زیرا طبق گزارش‌ها، این استارت‌آپ به دنبال تضمین یک خط اعتباری تا ۳۰۰ میلیون دلار برای مقابله با بادهای مخالف تورم بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا