اخبار اینترنت

جستجوی گوگل و کروم ابزارهای جدیدی را برای کمک به کاربران برای یافتن تخفیف دریافت می کنند

به گزارش اپ خونه، گوگل با معرفی ویژگی‌های جدید در جستجو و کروم برای کمک به کاربران در یافتن تخفیف‌ها، Honey و سایر ابزارهای معامله‌یابی را عرضه می‌کند .

گوگل اعلام کرد که یک صفحه تعیین‌شده برای معاملات در «جستجو/search» اضافه می‌کند، در حالی که کروم ویژگی‌هایی را دریافت می‌کند که فعالانه به دنبال کدهای تخفیف می‌گردند و اطلاعات بینش قیمت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

صفحه نتایج جستجوی معاملات جدید در «جستجو» طراحی شده است تا به کاربران کمک کند محصولاتی را که از سراسر وب در فروش هستند در یک مکان مشخص پیدا کنند.

این صفحه معاملات را در دسته بندی هایی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی و محصولات زیبایی نمایش می دهد. همچنین فروشگاه‌های بزرگ، مارک‌های DTC، خرده‌فروشان لوکس چند برند، برچسب‌های طراح و فروشگاه‌های محلی را خواهید یافت.

کاربران می توانند معاملات را بر اساس دسته بندی جستجو کنند و همچنین فروشگاه های محبوبی را ببینند که در مورد آنچه شما به دنبال آن هستید فروش دارند. اگر چیزی را مشاهده کردید که به آن علاقه دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی محصول کلیک کنید یا از سایت merchant دیدن کنید.

گوگل می گوید که اگر به حساب گوگل خود وارد شده باشید، این صفحه آنچه را که معمولاً دوست دارید خرید کنید را در نظر می گیرد.

برای دسترسی به صفحه معاملات جدید، باید «معاملات فروشگاه/shop deals» را جستجو کنید. یا، اگر به دنبال چیز خاصی هستید، می‌توانید دسته‌هایی مانند «فروشگاه‌های کفش ورزشی» را جستجو کنید.

این غول جستجو همچنین اعلام کرد که مرورگر کروم آن اکنون می تواند فعالانه به دنبال کدهای تخفیف باشد.

از امروز، کروم هنگام باز کردن یک برگه جدید، محصولاتی را که اخیراً در سایت‌های خرید مشاهده کرده‌اید در کارت «ازسرگیری مرور» به شما نشان می‌دهد و به شما اطلاع می‌دهد که آیا در حال حاضر تخفیف دارد یا خیر.

یا وقتی از صفحه محصولی در سایت خرید بازدید می‌کنید، می‌توانید روی نماد برچسب تخفیف جدید در نوار آدرس کروم کلیک کنید تا کدهای کوپن موجود را از سایتی که بازدید می‌کنید ببینید.

گوگل همچنین ویژگی‌های بینش قیمت خود را که از قبل در جستجو در دسترس است، به کروم روی دسک‌تاپ می‌آورد.

وقتی این اطلاعات آماری در وب‌سایت یک تاجر در دسترس باشد، برچسب «اطلاعات آماری خرید/ Shopping insights» را در نوار آدرس کروم خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن، نمودار تاریخچه قیمت تا ۹۰ روز گذشته و محدوده قیمت معمولی برای محصول در صفحه فعلی را مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این، گوگل تنظیم هشدارهای کاهش قیمت را هم از جستجو و هم از کروم آسان‌تر می‌کند.

وقتی در جستجوی تلفن خود به محصولی نگاه می کنید، اکنون می توانید روی نماد زنگ کنار نام محصول کلیک کنید تا در صورت کاهش قیمت آن محصول از خرده فروشان در سراسر وب، ایمیل و اعلان هاییی دریافت کنید.

همچنین می‌توانید محصولات را در یک پوشه فهرست خرید جدید در کروم نشانک‌گذاری کنید و به‌روزرسانی‌های ردیابی قیمت را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا