اخبار اینترنت

جیسون کیلار، مدیر عامل سابق WarnerMedia به هیئت مدیره Roblox می‌پیوندد

به گزارش اپ خونه، جیسون کیلار، مدیر عامل سابق WarnerMedia به هیئت مدیره شرکت پلتفرم بازی آنلاین Roblox پیوست.

در این انتصاب که از ۱۳ سپتامبر اجرایی شد، کیلار به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Roblox ، دیوید بازوکی، و همچنین مدیر مستقل اصلی آنتونی پی لی، و اعضای هیئت مدیره گریگوری بازوکی، کریستوفر کاروالیو، جینا ماستانتوئونو و آندریا وونگ خواهد پیوست.

با توجه به تجربه قبلی کیلار به عنوان مدیر ارشد اجرایی در شرکت های رسانه ای و سرگرمی برای بیش از ۱۵ سال، که اخیراً به عنوان مدیر عامل WarnerMedia، این انتصاب نشان دهنده علاقه Roblox به گسترش فراتر از بازی است تا بیشتر به یک پلتفرم سرگرمی عمومی تبدیل شود.

پیش از این، کیلار یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سرویس ویدیوی اشتراکی Vessel بود که توسط Verizon در سال ۲۰۱۶ خریداری شد.

او همچنین در تأسیس و به عنوان مدیر عامل Hulu، قبل از اعلام استعفای خود در سال ۲۰۱۳ و پیوستن به آن، به هیئت مدیره دریم ورکس انیمیشن کمک کرد.

در حال حاضر، کیلار در هیئت مدیره شرکت Wealthfront Inc. و Opendoor Technologies Inc. نیز خدمت می کند.

این مدیر اجرایی همچنین دارای مدرک کارشناسی در روزنامه نگاری و مدیریت بازرگانی از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل و MBA است. در اطلاعیه Roblox آمده است که در مدرسه بازرگانی هاروارد بوده است.

این افزوده در زمانی انجام می شود که پایگاه کاربران Roblox در حال افزایش است و این شرکت به دنبال پاسخگویی به جمعیت کمی قدیمی تر خود با تجربیات جدید است.

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان، این شرکت اخیراً برنامه‌های خود را برای ارائه تماس‌های صوتی مبتنی بر آواتار ، به عنوان بخشی از ابتکار عمل گسترده‌تر خود برای ارائه خدمات به کاربران ۱۷ ساله و بالاتر اعلام کرد .

در جریان سخنرانی اصلی کنفرانس، دیوید بازوکی، مدیر عامل Roblox، همچنین پیشنهاد کرد که هزاران بزرگسال در نهایت طی پنج سال آینده از طریق Roblox با یکدیگر ملاقات کرده و روابط واقعی خود را ایجاد خواهند کرد.

این شرکت به‌علاوه آینده‌ای را متصور است که در آن کاربران می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت آواتار یا لباس‌های خود با استفاده از پیام‌های متنی استفاده کنند.

و این برنامه در دنیای واقعیت مجازی، جایی که برنامه Meta Quest VR آن بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است، در حال افزایش است.

Roblox امروز ۶۶ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و خاطرنشان کرد که گروه بالای ۱۷ سال آن تقریباً ۴۰٪ از پایگاه کاربر فعال روزانه خود را تا سال گذشته تشکیل می دهد.

تجربه کیلار می‌تواند برای این شرکت در این تلاش‌ها و همچنین چالش‌های ناشی از ارائه خدمات به جمعیت‌شناختی متفاوت مخاطبان از یک پلتفرم مفید باشد.

دیوید بازوکی، مدیرعامل Roblox در بیانیه‌ای گفت: «جیسون کیلار یک رهبر قابل احترام در صنعت سرگرمی و رسانه است و تجربه او در این فضا برای هیئت مدیره ارزشمند است زیرا Roblox همچنان در سطح جهانی گسترش می‌یابد.»

جیسون کیلار خاطرنشان کرد:

«من مفتخرم که به Roblox بپیوندم، شرکتی که مدت‌هاست آن‌ها را تحسین می‌کردم و از دور تشویق می‌کردم تا به آینده متمایل شوند. Roblox در حال تغییر روشی است که افراد دور هم جمع می شوند و نحوه ایجاد تجارب لذت بخش را برای آنها تغییر می دهد. من برای پیوستن به هیئت مدیره هیجان زده هستم و تمام تلاشم را برای کمک به زنده کردن چشم انداز Roblox انجام می دهم.»

در ایکس، اخبار کیلار تبریک‌های زیادی را به دنبال داشت، از جمله از سوی تحلیلگران، سرمایه‌گذاران و رسانه‌ها، و همچنین مدیر عامل اسپاتیفای، Daniel Ek ، که این حرکت را “یک ترکیب عالی!”خوانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا