اخبار اینترنت

متا در حال گسترش برنامه راستی‌آزمایی خود به مشاغل است

به گزارش اپ خونه، متا اعلام کرد که Meta Verified را برای اولین بار در ماه مارس برای سازندگان راه اندازی کرده است .

این شرکت در ابتدا در حال آزمایش برنامه راستی‌آزمایی در فیس‌بوک و اینستاگرام با بازرگانان در مناطق جغرافیایی خاص است، اما قصد دارد در مرحله بعد آن را برای مشاغل در واتس‌اپ عرضه کند.

کسب و کارها می توانند اشتراک Meta Verified را با قیمت ۲۱.۹۹ دلار در ماه برای هر صفحه فیس بوک یا حساب اینستاگرام خریداری کنند. آنها همچنین می توانند ۳۴.۹۹ دلار در ماه برای هر دو پرداخت کنند. این شرکت قیمتی را برای تأیید در واتس اپ فاش نکرد.

درست مانند تأیید صحت برای سازندگان ، مزایای Meta Verified for Businesses شامل نشان، دسترسی بهتر و محافظت از جعل هویت است.

این شرکت همان نشانی را که به سازندگان ارائه می شود به مشاغل ارائه می دهد، بنابراین هیچ تفاوتی وجود ندارد. متا مشخص نکرد که آیا محافظت از جعل هویت برای این سطح متفاوت است یا خیر.

متا در قالب دو چیز دسترسی بهتری را برای کسب و کارهای تایید شده ارائه می دهد: قرارگیری بهتر در نتایج جستجو و توصیه به کاربران در فید.

این غول فناوری گفت که کاربران تجاری پولی حساب خود را در بالای نتایج جستجو یا نزدیک به آن خواهند دید. به‌علاوه، آنها در یک فید جدید به نام «کسب‌وکارهای تأیید شده متا توصیه‌شده» نشان داده می‌شوند.

توصیه شده برای دنبال کردن Biz در اینستاگرام با استفاده از Meta Verified

توصیه شده برای دنبال کردن Biz در اینستاگرام با استفاده از Meta Verified

شرکت تحت رهبری مارک زاکربرگ همچنین گفت که برای خرید اشتراک، مشاغل باید معیارهای واجد شرایط بودن مانند تأیید از طریق تلفن، ایمیل یا نام دامنه و حداقل فعالیت در صفحات یا حساب های اینستاگرام خود را داشته باشند.

با این حال، متا جزئیات خاصی را در مورد این الزامات ارائه نکرد و گفت که وقتی عرضه را آغاز کند، موارد بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت.

این شرکت همچنین در حال ساخت یک برنامه تأیید شده برای مشاغل در واتساپ است. در حالی که در آینده آزمایش تأیید در برنامه چت را آغاز می کند، این شرکت جزئیاتی را در مورد ویژگی ها به اشتراک گذاشته است.

سطح پولی شامل توانایی ایجاد یک صفحه وب سفارشی مبتنی بر واتس اپ است که قابل جستجو است.

این شرکت گفت که تأیید همچنین پشتیبانی چند دستگاهی را برای حداکثر ۱۰ دستگاه برای حساب‌های تجاری باز می‌کند تا رسیدگی به درخواست‌ها و سفارش‌های مشتریان را برای چندین نفر آسان‌تر کند.

Meta Verified WhatsApp در آینده راه اندازی خواهد شد

Meta Verified WhatsApp در آینده راه اندازی خواهد شد

واتس‌اپ در حال حاضر این ویژگی‌ها را با واتس‌اپ پریمیوم به کسب‌وکارها ارائه می‌کند ، که سال گذشته آزمایش آن را با چند کسب‌وکار در مناطق محدود آغاز کرد.

این شرکت اعلام کرده است که پس از راه‌اندازی، مجموعه ویژگی را برای تأیید در واتس‌اپ گسترش می‌دهد. متا همچنین اشاره کرد که در حوالی راه اندازی، نقشه راه را برای مشتریان فعلی WhatsApp Premium نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

Meta Verified for Business در چند هفته آینده در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. با این حال، در حال حاضر تاریخ انتشاری برای تأیید صحت در دسترس کسب و کارها در واتس اپ وجود ندارد.

هنگامی که متا در اوایل سال جاری پروژه تأیید اعتبار خود را برای افراد راه اندازی کرد، قیمت اشتراک را بالاتر از اشتراک ماهانه X (توئیتر سابق) ۸ دلار در هر ماه گذاشت.

با این حال، پیشنهاد تأیید تجاری X در حال حاضر ۱۰۰۰ دلار در ماه برای اشتراک پایه و ۵۰ دلار در ماه برای هر حساب وابسته هزینه دارد. این باعث می شود Meta Verified گزینه بسیار مناسب تری برای سازمان های کوچکتر باشد.

The Information گزارش داد که برخی از مشترکین فردی طرح Meta Verified راضی نبودند زیرا نتوانستند به حمایت انسانی که با این طرح وعده داده شده بود برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا