اخبار اینترنت

گفته می شود متا در حال آماده شدن برای انتشار چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی با شخصیت های مختلف است

به گزارش اپ خونه، متا در حال آماده شدن برای راه اندازی چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی با شخصیت های مختلف در اوایل ماه آینده است .

چت بات ها به گونه ای طراحی شده اند که با کاربران در پلتفرم های رسانه های اجتماعی متا، از جمله فیس بوک و اینستاگرام، مکالمات انسانی داشته باشند.

این گزارش نشان می‌دهد که این چت‌بات‌ها شخصیت‌های مختلفی خواهند داشت، از جمله یکی که به کاربران در مورد برنامه‌های سفر به سبک موج‌سواری مشاوره می‌دهد و دیگری که مانند آبراهام لینکلن صحبت می‌کند.

چت ربات های جدید می توانند در اوایل ماه آینده راه اندازی شوند. متا این حرکت را راهی برای افزایش تعامل با پلتفرم‌های اجتماعی خود می‌داند.

کاربران می توانند از چت بات ها به عنوان راهی برای جستجوی پلتفرم و دریافت توصیه ها استفاده کنند. البته انتظار می رود چت بات ها نیز یک پیشنهاد سرگرم کننده برای بازی کردن کاربران باشند.

متا از اظهار نظر خودداری کرد.

فایننشال تایمز اشاره می کند که علاوه بر افزایش تعامل، چت بات ها همچنین دارای پتانسیل جمع آوری مقادیر جدیدی از داده ها از کاربران هستند که می تواند به متا کمک کند تا کاربران را با محتوا و تبلیغات مرتبط بهتر هدف قرار دهد.

با توجه به این امکان، چت ربات ها احتمالاً نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کنند.

متا تنها شرکت محبوبی نیست که علاقه مند به دسترسی کاربران خود به یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است.

در ماه فوریه، اسنپ چت یک ربات چت هوش مصنوعی به نام «هوش مصنوعی من» را راه‌اندازی کرد که از فناوری GPT OpenAI پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با هوش مصنوعی مکالمه داشته باشند و اسنپ‌چت نیز اخیراً این امکان را برای کاربران پولی ایجاد کرده است که اسنپ‌هایی را از آنچه که می‌خواهند ارسال کنند تا یک اسنپ تولیدی را از چت بات دریافت کنند.

علاوه بر این، این شرکت اخیراً “آزمایش اولیه” پیوندهای حمایت شده در این ویژگی را آغاز کرده است.

همه کاربران از اضافه شدن چت بات جدید راضی نبودند، زیرا اسنپ چت پس از راه اندازی این ویژگی شاهد افزایشی در بررسی های تک ستاره ای بود .

راه‌اندازی این ویژگی همچنین نگرانی‌هایی را در مورد نحوه چت کردن چت بات با کاربران جوان در مورد موضوعات بزرگسالان ایجاد کرد. چت ربات های متا احتمالاً نگرانی های مشابهی را ایجاد خواهند کرد.

مارک زاکربرگ هفته گذشته در جریان تماس سود سه ماهه دوم شرکت گفت که متا در حال ساخت تعدادی از محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است و جزئیات بیشتری را در اواخر امسال به اشتراک خواهد گذاشت.

زاکربرگ خاطرنشان کرد که “هوش مصنوعی می تواند به عنوان دستیار، مربی یا به شما کمک کند تا با کسب و کارها و سازندگان و غیره تعامل داشته باشید.”

او در ادامه خاطرنشان کرد که «این محصولات جدید هر کاری را که ما در اپلیکیشن‌های موبایل و متاورس انجام می‌دهیم بهبود می‌بخشند.»

انتظار می رود جزئیات بیشتر در مورد نقشه راه هوش مصنوعی متا در رویداد توسعه دهنده Connect در ماه سپتامبر اعلام شود .

متا یک سال پس از اینکه شرکت اولین کاهش درآمد سه ماهه خود را ثبت کرد ، ۱۱ درصد رشد درآمد سالانه را گزارش کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا