» اخبار اینترنت » گوگل اپلیکیشن موبایل Gemini را با پشتیبانی ۹ زبان هندی به هند می آورد
جیممی
اخبار اینترنت

گوگل اپلیکیشن موبایل Gemini را با پشتیبانی ۹ زبان هندی به هند می آورد

خرداد ۲۹, ۱۴۰۳ 0۰1

به گزارش اپ خونه، گوگل برنامه موبایل اختصاصی هوش مصنوعی Gemini خود را در هند – بیش از چهار ماه پس از اولین کارش در ایالات متحده – با پشتیبانی از ۹ زبان هندی در کنار انگلیسی منتشر کرد .

برنامه تلفن همراه Gemini در هند از ۹ زبان هندی پشتیبانی می کند: هندی، بنگالی، گجراتی، کانادا، مالایالام، مراتی، تامیل، تلوگو و اردو. این شرکت گفت که این به کاربران در کشور اجازه می‌دهد تا به هر یک از زبان‌های پشتیبانی‌شده تایپ کنند یا به زبان‌های پشتیبانی شده صحبت کنند.

گوگل تایید کرد که برنامه موبایل Gemini به طور پیش فرض توسط Gemini 1.0 Pro پشتیبانی می شود.

با این حال، یک گزینه پولی برای دسترسی به تجربه پیشرفته Gemini ارائه می‌شود که مبتنی بر Gemini 1.5 Pro است و یک پنجره زمینه ۱ میلیون رمزی برای پردازش و درک طیف گسترده‌ای از اطلاعات، از اسناد تا ۱۵۰۰ صفحه تا پیچیده ارائه می‌کند.

وظایف تجزیه و تحلیل داده ها Gemini Advanced همچنین شامل پشتیبانی از ۹ زبان هندی است که در برنامه تلفن همراه Gemini در دسترس هستند.

در کنار عرضه در هند، گوگل بی سر و صدا اپلیکیشن موبایل Gemini را در ترکیه، بنگلادش، پاکستان و سریلانکا منتشر کرده است.

کاربران اندروید در کشورهای واجد شرایط می توانند برنامه Gemini را از طریق فروشگاه Play دانلود کنند .

همچنین می‌توانید Gemini را به‌عنوان دستیار پیش‌فرض هوش مصنوعی در برنامه Google Assistant تنظیم کنید. طی چند هفته آینده، کاربران آیفون در هند نیز می توانند از طریق اپلیکیشن گوگل به Gemini دسترسی داشته باشند.

در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود در ماه مه، گوگل برخی از توسعه های دستیار هوش مصنوعی Gemini خود را در برنامه هایی مانند Gmail، Google Messages و YouTube و یکپارچگی عمیق در سیستم عامل اندروید به نمایش گذاشت .

برخی از این تجربیات در چند ماه آینده برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده عرضه خواهند شد. با این حال، گوگل اعلام کرد که اهم اکنون Gemini را در Google Messages به زبان انگلیسی برای کاربران هندی عرضه می کند.

اپلیکیشن موبایل Gemini که اولین بار در ماه فوریه در ایالات متحده رونمایی شد، در بازارهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد و بریتانیا راه اندازی شد. .

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×