اخبار اینترنت

گوگل بازی های با پول واقعی بیشتری را در play store مجاز خواهد کرد

به گزارش اپ خونه، گوگل اعلام کرد که این شرکت قصد دارد از بازی‌های با پول واقعی (RMG) بیشتری در play store در سال جاری با اجازه دادن به انواع بیشتری از بازی‌ها در این دسته با پیروی از قوانین محلی پشتیبانی کند.

گوگل گفت که این برنامه با پشتیبانی گسترده از بازی های با پول واقعی در هند، برزیل و مکزیک در ماه ژوئن آغاز می شود و در آینده در کشورهای بیشتری برنامه ریزی شده است.

گوگل همچنین در حال بررسی یک مدل هزینه خدمات جدید برای اشتراک ها و خریدهای درون برنامه ای است. با این حال، این شرکت جزئیات زیادی در مورد کاهشی که از توسعه دهندگان خواهد گرفت، فاش نکرد.

«با این به‌روزرسانی خط‌مشی، ما همچنین مدل هزینه خدمات خود را برای RMG توسعه خواهیم داد تا ارزشی را که Google Play ارائه می‌کند منعکس کند و به حفظ اکوسیستم Android و Play کمک کند. ما در حال همکاری نزدیک با توسعه دهندگان هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که رویکرد جدید ما منعکس کننده اقتصاد منحصر به فرد و مدل های مختلف کسب درآمد توسعه دهندگان در این صنعت است.»

به طور معمول، گوگل به برنامه‌های بازی با پول واقعی اجازه داده است که توسط چارچوب‌های نظارتی محلی برای یک نوع خاص کنترل می‌شوند.

با تغییر در سیاست، این شرکت به انواع بیشتری از برنامه های بازی با پول واقعی اجازه می دهد که قانونی هستند اما تحت نظارت نیستند.

گوگل در سال ۲۰۲۱ شروع به کار بر روی گنجاندن برنامه های بازی با پول واقعی در play store کرد .

در سال ۲۰۲۲، آزمایشی را در هند شروع کرد تا به برنامه‌های ورزشی فانتزی و رامی در فروشگاه محلی Play اجازه دهد .

سال گذشته، گوگل یک تمدید برای برنامه‌های از قبل تایید شده تا ۱۵ ژانویه ارائه کرد و با آخرین اعلامیه، برنامه‌های آزمایشی تا ۳۰ ژوئن مهلت خواهند داشت.

در سال ۲۰۲۰، گوگل برنامه Paytm را از play store خارج کرد زیرا این برنامه شامل عناصر ورزشی فانتزی تازه معرفی شده بود .

همچنین مقرراتی در مورد تأیید سن و تأیید هویت داشت. گوگل در نوامبر گذشته آزمایشی مشابهی را در مکزیک آغاز کرد که تا ۳۰ ژوئن نیز ادامه خواهد داشت.

پس از آن توسعه دهندگان می توانند برنامه های بازی با پول واقعی خود را فراتر از دسته بندی های ورزشی فانتزی در فروشگاه Play منتشر کنند.

گوگل اعلام کرد که در چند ماه آینده سیاست های دقیقی را در مورد این تغییر منتشر خواهد کرد، اما شامل فیلترهایی مانند محدودیت سنی و محدودیت های جغرافیایی خواهد بود.

کارمزد سرویس جدید در بازی‌های با پول واقعی، عاملی کلیدی برای درآمد فروشگاه Google Play خواهد بود، زیرا این شرکت در سرتاسر جهان با بررسی دقیق مواجه است تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد از روش‌های پرداخت جایگزین استفاده کنند.

معمولاً در برنامه صورتحساب انتخاب کاربر خود ، که در سال ۲۰۲۲ به صورت آزمایشی اجرا شد و هنوز شرکای منتخبی دارد، ۴٪ تخفیف در هزینه های خدمات ارائه می دهد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا