» خودرو » ۱۵۰۰ REV دارای صفحه نمایش و در کمال تعجب دکمه ها و دستگیره ها است
RAM 1500 REV،
خودرو

۱۵۰۰ REV دارای صفحه نمایش و در کمال تعجب دکمه ها و دستگیره ها است

بهمن ۲۵, ۱۴۰۱ 1۰6

به گزارش اپ خونه، RAM برخی از تبلیغات Super Bowl 2023 خود را برای نشان دادن برخی از ویژگی‌های موجود در پیکاپ RAM الکتریکی آینده استفاده کرد.

RAM 1500 REV، همانطور که از آن یاد می شود، اولین ورود Stellantis به جنگ رو به رشد پیکاپ های الکتریکی است.

این کانسپت ماه گذشته در نمایشگاه Consumer Electronic 2023 معرفی شد ، اما جزئیات کمی از جمله ویژگی های داخلی، در آن زمان فاش شد. این اولین بار است که این شرکت نسخه تولیدی را به صورت عمومی نمایش می دهد.

طبق تبلیغی که Super Bowl انجام داد، RAM 1500 REV مملو از صفحه نمایش و در کمال تعجب دکمه ها و دستگیره ها خواهد بود. فضای داخلی RAM برقی شبیه به RAM گازسوز است.

RAM 1500 REV

پشته مرکزی دارای یک صفحه نمایش لمسی عمودی غول پیکر است که در کنار آن دکمه های فیزیکی برای کنترل آب و هوا، پخش رسانه و کنترل کامیون قرار دارد.

علاوه بر این، سه صفحه نمایش در جلو وجود دارد – دسته داشبورد، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و حتی یک صفحه نمایش تعبیه شده در زیر کیسه هوای سمت سرنشین (این در جیپ واگنیر و گرند چروکی موجود است).

RAM 1500 REV

مانند کامیون‌های RAM سنتی، به نظر می‌رسد انتخاب دنده از طریق یک دستگیره تابدار قابل توجهی که روی داشبورد نصب شده است، انجام می‌شود.

ماه گذشته در نمایشگاه CES، کانسپت RAM 1500 REV از یک موتور دوگانه و شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی بهره برد.قرار است مشخص شود که آیا همان تنظیمات در نسخه تولیدی ظاهر می شود یا خیر.

RAM 1500 REV

هنوز دو جزئیات مهم وجود ندارد: قیمت و محدوده الکتریکی.

هرچند هنوز وقت هست چرا که RAM 1500 REV برای عرضه مدل ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است، که احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد نمایندگی ها خواهد شد.

در آن زمان، RAM 1500 REV با رقبای شناخته شده روبرو خواهد شد. فورد فروش پیکاپ الکتریکی خود، F-150 Lightning را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و شایعه شده است که در حال ساخت یک پیکاپ برقی دیگر بر اساس ماوریک جمع و جور است.

RAM 1500 REV

جنرال موتورز فروش اولین پیکاپ الکتریکی خود، هامر EV، را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه خودروی مقرون به صرفه‌تر Silverado EV را آغاز کرد.

تسلا Cybertruck هنوز ناشناخته است. این شرکت Cybertruck را در یک رویداد فلش در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، اما همچنان به انتشار آن ادامه می دهد. از زمان انتشار، تسلا به مشتریان اجازه می دهد تا یک Cybertruck را پیش خرید کنند، اما تاریخ تحویل تخمینی را ذکر نکرده است.

Stellantis هنوز جزئیاتی در مورد پلتفرم RAM 1500 REV فاش نکرده است. اکنون مشخص نیست که آیا این پلتفرم مبتنی بر BEV-centric STLA Frame ساخته شده است یا چیزی متفاوت خواهد بود. این جزئیات برای قابلیت های حمل و نقل و بکسل بسیار مهم است.

RAM آماده است تا پول مشتریان را برای یک نقطه در صف دریافت کند. هزینه ۱۰۰ دلار برای رزرو حق پیش‌سفارش کامیون، همچنین امکان دسترسی به رویدادها، اخبار و اطلاعات انحصاری است.

RAM 1500 REV

همچنین، سوالات و نگرانی هایی در مورد لوگوی غول پیکر جدید و درخشان RAM  وجود دارد. تایپ‌فیس و هسته‌بندی کمی با لوگوی فعلی متفاوت است و بسیار شبیه لوگوی جدید کیا است که خیلی خوب پیش نمی‌رود .

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×