اخبار اینترنت

۳تا از VCها توضیح می‌دهند که چگونه بنیان‌گذاران می‌توانند در هنگام اجرای طرح برجسته شوند

به گزارش اپ خونه،   سرمایه‌داران وارد هجوم راه‌اندازی‌های استارت‌آپ می‌شوند، که می‌تواند برجسته شدن را برای بنیان‌گذاران، به‌ویژه آنهایی که در دسته‌های شلوغ هستند، دشوار کند. در حالی که هر سرمایه‌گذاری به دنبال چیزی متفاوت است، راه‌هایی وجود دارد که بنیانگذاران می‌توانند شانس خود را برای جلب توجه بیشتر کنند.

سرمایه گذاران آنی کیس، شریک کلینر پرکینز، در کنفرانس هفته های گذشته Disrupt 2022 صحبت کردند. Sheel Mohnot، یکی از بنیانگذاران Better Tomorrow Ventures. و Jomayra Herrera، شریک در Reach Capital، می‌گویند که بنیان‌گذارانی که موفق می‌شوند توجه آنها را به خود جلب کنند، کسانی هستند که با آماده‌سازی به روند بازی می‌آیند.

البته این می تواند به معنای چیزهای زیادی باشد. کیس گفت که وقتی بنیانگذاران به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند تا برای جلسه خود آماده شوند، بسیار مفید است. او گفت وقتی بنیانگذاران اطلاعاتی را قبل از شروع بازی ارسال می‌کنند یا پیش‌نمایش عرشه را ارائه می‌دهند، او می‌تواند فوراً از سؤالات سطحی فراتر برود، که زمان بیشتری برای سؤالات عمیق باقی می‌گذارد. این به او اجازه می‌دهد تا با اطلاعات بیشتر از جلسه خارج شود، که می‌تواند به بنیان‌گذار کمک کند تا از این طریق چک کند.
برای هررا، فقط ارسال یک صفحه اصلی یا جزئی، یا یک نسخه آزمایشی، در صورت لزوم، می تواند بسیار مفید باشد.

هررا گفت: “من به طور کلی توصیه می کنم تقریباً یک نسخه تیزر از عرشه با داده ها و اطلاعات کافی داشته باشید تا به ما بفهمانیم که از نظر سفر شرکت خود کجا هستید.” “فقط اطلاعات کافی است تا ما آماده به جلسه بیاییم.”

این سه سرمایه گذار توافق کردند که بنیانگذاران باید آماده پاسخگویی به سوالات در مورد تیم، پیشرفت و TAM به جلسه میدان حاضر شوند. مونوت گفت: زمانی که شرکت‌ها به نظر به این سؤالات احتمالی فکر نکرده‌اند، به‌خصوص وقتی صحبت از رقابت می‌شود، یک پرچم قرمز است.

مونوت گفت: «اگر در حال راه‌اندازی یک شرکت هستید و سه یا چهار شرکت دیگر وجود دارند که مردم [در فضا] به آنها نگاه می‌کنند، انتظار دارم جزئیات دقیقی در مورد آن شرکت‌ها بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا