فناوری اطلاعات

۹ راه برای رفع عدم نمایش یا کار نکردن Personal Voice در iOS 17 آیفون

به گزارش اپ خونه، به‌روزرسانی جدید iOS 17 ویژگی‌های جدید بسیاری را به ارمغان می‌آورد تا دستگاه شما را حتی در غیر محتمل‌ترین شرایط مفید کند.

یکی از این ویژگی ها قابلیت Personal Voice (صدای شخصی) است. با این حال، زمانی که Personal Voice روی آیفون شما نمایش داده نمی شود یا کار نمی کند، آزار دهنده می شود.

اگر با این مشکل مواجه هستید، ادامه مطلب را بخوانید زیرا ما ۹ راه برای عیب‌یابی آن را فهرست می‌کنیم.

با استفاده از ویژگی Personal Voice در iOS 17 ، می‌توانید یک نسخه هوش مصنوعی از صدای خود ایجاد کنید و از آن به جای سایر پروفایل‌های صوتی از قبل تعبیه شده استفاده کنید.

با این حال، اگر این ویژگی در آیفون شما کار نمی کند، هدف را شکست می دهد. بنابراین، بیایید سعی کنیم این مشکل را در دستگاه iOS برطرف کنیم.

۱. مطمئن شوید که دستگاه شما سازگار است

از آنجایی که ویژگی Personal Voice انحصاری برای iOS 17 یا جدیدتر است، دستگاه شما برای استفاده از این ویژگی باید واجد شرایط به‌روزرسانی باشد. برای بررسی این موضوع به لیست دستگاه های اپل سازگار با آپدیت iOS 17 مراجعه کنید.

iOS 17 compatible devices

اگر دستگاه شما در لیست بالا قرار دارد، برای استفاده از قابلیت Personal Voice، اقدام به نصب و به روز رسانی دستگاه خود به iOS 17 کنید.

۲. آیفون خود را ریستارت کنید

از آنجایی که آیفون‌ها گزینه اصلی برای راه‌اندازی مجدد ندارند، می‌توانید دستگاه خود را مجبور به بستن و راه‌اندازی مجدد آن کنید.

این به شما کمک می کند تا هرگونه اشکال یا اشکال موقتی را که باعث می شود Personal Voice در ۰% گیر کند، حذف کنید. در اینجا چگونگی آن آمده است..

مرحله ۱: بسته به مدل دستگاه خود، مراحل زیر را برای خاموش کردن آیفون خود دنبال کنید:

•برای iPhone SE نسل اول، ۵s، ۵c و ۵: دکمه بالا را به مدت طولانی فشار دهید.
•برای iPhone SE نسل دوم، ۷ و ۸: دکمه کناری را به مدت طولانی فشار دهید.
•برای iPhone X و بالاتر: دکمه پاور و هر دکمه صدا را به طور همزمان فشار دهید.

مرحله ۲: نوار لغزنده را نگه دارید و تا انتها بکشید.

Turn off iPhone

اکنون دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید تا لوگوی اپل نمایان شود. صبر کنید تا دستگاه شما راه اندازی مجدد تمام شود. سپس، یک بار دیگر Personal Voice خود را در آیفون خود ایجاد کنید.

۳. گفتار زنده (Live Speech) را غیرفعال و سپس فعال کنید

گفتار زنده در آیفون به شما کمک می کند تا پیام خود را تایپ کنید و سپس با استفاده از Personal Voice شما با صدای بلند خوانده می شود.

با این حال، این می تواند در نهایت با عملکرد عادی Personal Voice تداخل داشته باشد. برای رفع این مشکل، می‌توانید Live Speech را در آیفون خود خاموش و روشن کنید. در اینجا چگونگی آن است..

مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.

مرحله ۲: در اینجا، روی Live Speech ضربه بزنید.

Open Live Speech Settings

مرحله ۳: کلید را خاموش کنید.

Turn toggle off

کمی صبر کنید و کلید را دوباره روشن کنید. سپس، بررسی کنید و ببینید که آیا ویژگی Personal Voice مطابق انتظار کار می کند یا خیر. اگر نه، به اصلاح بعدی ادامه دهید.

۴. تنظیمات میکروفون را بررسی کنید

برای اینکه Personal Voice همانطور که انتظار می رود کار کند، به ورودی از دستگاه شما از طریق دستورات صوتی نیاز دارد. این بدان معناست که میکروفون آیفون شما باید به درستی کار کند تا Personal Voice کار خود را انجام دهد. برای بررسی این موضوع مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید و روی “Privacy & Security” ضربه بزنید.

مرحله ۲: در اینجا، روی میکروفون (Microphone) ضربه بزنید.

Open Microphone Settings

اکنون بررسی کنید و ببینید که تمام مجوزهای لازم فعال هستند. علاوه بر این، می‌توانید برنامه دیگری را که از میکروفون دستگاه شما استفاده می‌کند باز کنید و ببینید آیا مطابق انتظار کار می‌کند یا خیر.

۵. تنظیمات Personal Voice را مدیریت کنید

اگر هنگام استفاده از برنامه های دیگر در استفاده از ویژگی Personal Voice با مشکل مواجه شده اید، باید مطمئن شوید که تنظیمات مربوطه فعال شده اند. این به دستگاه ها و برنامه های دیگر اجازه می دهد تا از Personal Voice شما استفاده کنند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است..

مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.

مرحله ۲: در اینجا روی Personal Voice ضربه بزنید.

Open Personal voice settings

مرحله ۳: در اینجا، کلید “Share Across Devices” و “Allow Apps to Request to Use” را روشن کنید.

Turn toggle on

این اطمینان حاصل می کند که سایر برنامه ها می توانند به Personal Voice شما در آیفون شما دسترسی داشته باشند.

۶. تنظیمات زبان و منطقه (Language & Region) را بررسی کنید

نمایش داده نشدن Personal Voice در تنظیمات Live Speech نیز می تواند به دلیل محدودیت های منطقه ای خاص باشد.

در این صورت، نمی توانید به طور کلی از این ویژگی در آیفون خود استفاده کنید. برای اطمینان از اینکه اینطور نیست، تنظیمات زبان و منطقه را در آیفون خود به ایالات متحده تغییر دهید و در دسترس بودن این ویژگی را بررسی کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است..

مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید و روی General ضربه بزنید.

مرحله ۲: روی “Language & Region” ضربه بزنید.

Open Language Region settings

مرحله ۳: سپس بر روی Region ضربه بزنید.

مرحله ۴: روی نوار جستجو ضربه بزنید و United States را تایپ کنید. سپس، روی نتیجه جستجوی مربوطه ضربه بزنید.

Select your region

مرحله ۵: در اینجا گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

Select relevant option

اکنون بررسی کنید و ببینید که آیا Personal Voice در آیفون شما موجود است یا خیر.

۷. ایجاد یک Personal Voice جدید را امتحان کنید

اگر در ایجاد Personal Voice جدید مشکل دارید یا نمی توانید از Personal Voice قبلی خود (iOS 17) استفاده کنید، می توانید در عوض از ابتدا یک صدای شخصی جدید ایجاد کنید.

این به رفع هرگونه مشکلی که ممکن است بار اول رخ داده باشد کمک می کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است..

مرحله ۱: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

مرحله ۲: به پایین بروید و روی Accessibility ضربه بزنید.

مرحله ۳: روی Personal Voice ضربه بزنید.

Open Personal voice settings

مرحله ۴: در اینجا، روی “Create a Personal Voice” ضربه بزنید.

Set up personal voice

اکنون، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و یک Personal Voice جدید در آیفون خود ایجاد کنید. این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین مطمئن شوید که ۱۰-۱۵ دقیقه قبل از شروع فرصت دارید.

۸. به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید

یک اشکال یا اشکال نرم افزاری ممکن است باعث شود برخی از ویژگی ها آنطور که انتظار می رود کار نکنند.

برای مقابله و رفع این مشکلات، اپل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را بیشتر منتشر می‌کند. بنابراین، در صورت وجود، می‌توانید به‌روزرسانی‌های معلق را بررسی و نصب کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید..

مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید و روی General ضربه بزنید.

مرحله ۲: در اینجا، روی Software Update ضربه بزنید.

Check for iPhone Software Update

پس از بارگیری به‌روزرسانی، قبل از استفاده مجدد از ویژگی Personal Voice در آیفون خود، صبر کنید تا نصب آن تمام شود.

۹. با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اگر هنوز نمی توانید از ویژگی Personal Voice در آیفون خود استفاده کنید، ممکن است مشکل سخت افزاری باشد.

در این صورت می‌توانید با تیم پشتیبانی اپل تماس بگیرید تا این مشکل را برطرف کنید.

صدای شخصی یک ویژگی دسترسی عالی است که می تواند در بسیاری از موقعیت ها مفید باشد. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد مشکل نمایش داده نشدن یا کار نکردن صدای شخصی iOS 17 در آیفون را برطرف کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا