به گزارش اپ خونه، ContactMonkey مستقر در تورنتو ، پلتفرمی که به شرکتها امکان ایجاد، ارسال و ردیابی کامهای داخلی از Outlook و موارد دیگر را میدهد، اعلام کرد که ۵۵ میلیون دلار در دور سری A به رهبری Updata Partners جمعآوری کرده است.
این یک دور قابل توجه از یک VC است، بنابراین چه چیزی رای اعتماد قلبی را تضمین می کند؟ شاید سودآوری ContactMonkey – یا این واقعیت که این شرکت تا همین اواخر بوت استرپ شده بود.
برادن اسنایدر، شریک Updata در بیانیهای گفت:
«از آنجایی که کارفرمایان همچنان به دنبال راههایی برای تعامل بهتر و حفظ استعدادها هستند، ContactMonkey با راهحل قوی و کاربرپسند خود، خلأ کلیدی را در بازار پر میکند. در عصر کار از راه دور، ما معتقدیم که شرکتها باید به یافتن راههایی برای تعامل با کارمندان خود و برقراری ارتباط با آنها به روشهایی که واقعاً طنینانداز باشد، ادامه دهند. ContactMonkey این نوع ارتباط را تقویت می کند.»
اسکات پیل استیکر، بنیانگذار و مدیرعامل ContactMonkey گفت که پول نقد جدید برای گسترش در بازارهای بین المللی و دو برابر کردن اندازه تیم ۸۰ نفره ContactMonkey، با تاکید ویژه بر ایجاد سازمان های فروش و بازاریابی ContactMonkey اختصاص داده می شود.
Pielsticker در یک مصاحبه ایمیلی گفت:
«دلیل ما برای جمع آوری پول در حال حاضر ساده است. ما شاهد تقاضای فوقالعادهای در بازار و در سراسر جهان برای پلتفرمهای ایمیل داخلی هستیم، زیرا شرکتها به دنبال بهبود نحوه برقراری ارتباط با کارمندان هستند. ما معتقدیم که برای پاسخگویی به این تقاضا مناسب هستیم.»
قبل از Pielsticker ،ContactMonkey، شرکت Blueback، یک شرکت خودروسازی تاکسی مستقر در لندن را راهاندازی کرد.
ContactMonkey پس از آن به وجود آمد که Pielsticker گفت تقاضای واضحی در بازار برای پلتفرمی برای کمک به کسبوکارها در تعامل با کارمندان از طریق ایمیل دیده است.
Pielsticker گفت: «مأموریت ما ایجاد یک محصول زیبا برای تیمها بود تا از کاربرپسند بودن آن استفاده کنند و دادهها و بینشهای کلیدی برای بهبود ارتباطات داخلی داشته باشد.»
البته “زیبا” و “کاربر پسند” نسبی است. اما ContactMonkey در واقع به وعده ارتباط کارکنان – و مدیران – از طریق ایمیل عمل می کند.
این پلتفرم با Outlook، Gmail یا Teams و همچنین سیستمهای اطلاعاتی پیامک و منابع انسانی مانند Workday و ADP ادغام میشود و به سازماندهی مواردی مانند اطلاعیههای شرکت، هشدارها و بهروزرسانیها کمک میکند.
از طریق تجزیه و تحلیل تعامل، ContactMonkey به کاربران این امکان را می دهد که لیست های کارمندان بخش بندی شده ایجاد کنند، بازخورد جمع آوری کنند و معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ باز کردن و نرخ خواندن را مشاهده کنند.
Pielsticker گفت:
«امروزه راههای مختلفی وجود دارد که شرکتها با کارکنان خود ارتباط برقرار میکنند. آنها ممکن است ایمیلهایی ارسال کنند که هیچ بینشی در مورد تعامل نداشته باشند، بنابراین شرکتها نمیدانند که آیا کارمندان ایمیل را باز کردهاند یا نه – خیلی کمتر که با آنها همخوانی داشت یا خیر. یا ممکن است از یک پلت فرم بازاریابی یا فروش برای ارسال ایمیل استفاده کنند. این راهحلها ممکن است بینش دادهای داشته باشند، اما با مشکلاتی نیز مواجه میشوند، از مشکلات تحویل گرفته تا دکمههای لغو اشتراک و کمبود امنیت در سطح سازمانی. ما یک راه سوم را فراهم می کنیم.»
ContactMonkey حدود هزار مشتری دارد و Pielsticker می گوید که این پایگاه در حال افزایش است.
در حالی که او اعتراف می کند که ContactMonkey در بازار برای مدیریت ایمیل های داخلی تنها نیست ، او استدلال می کند که سرمایه گذاری Updata آن را در موقعیت محکمی برای مبارزه با رقبا قرار می دهد.
«COVID-19 تأثیر مثبتی داشت زیرا کارفرمایان به دنبال ارتباط بهتر با کارگران از راه دور خود و حفظ فرهنگ شرکت بودند. ما فکر میکنیم که این سرمایهگذاری باند مورد نیاز برای مقابله با هر گونه باد مخالف بازار را در اختیار ما قرار میدهد – اگرچه ما شاهد کاهش رشد صنعت خود به اندازهای که صنعت فناوری گستردهتر آن را احساس میکند، نیستیم.»