استارتاپ

Dunzo با حمایت Reliance به بودجه جدید ۵۰ میلیون دلاری نزدیک می شود

به گزارش اپ خونه، دو منبع آگاه گفتند که استارت‌آپ تحویل ابرمحلی هند، Dunzo، در مراحل پایانی بحث برای تأمین حدود ۵۰ میلیون دلار در دور جدید تأمین مالی است، زیرا استارت‌آپ مستقر در بنگالرو در بحبوحه زمستان سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های جوان‌تر، برای آسایش تلاش می‌کند.

به گفته این منابع، Reliance Retail و Google، دو حامی فعلی این شرکت ، از جمله کسانی هستند که در مورد سرمایه گذاری در دور جدید بحث می کنند و خواستند نامشان فاش نشود زیرا اطلاعات خصوصی است.

این منابع گفتند که مذاکرات تأمین مالی در حال حاضر عمدتاً با حامیان موجود در حال انجام است.

طبق گزارش روزنامه هندی اکونومیک تایمز، این استارت آپ چندین ماه است که برای جذب سرمایه وارد بازار شده است و به دنبال جذب حداقل ۷۰ میلیون دلار و تا ۱۵۰ میلیون دلار بود .

Kabeer Biswas، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Dunzo، از اظهار نظر خودداری کرد. Google و Reliance Retail فوراً به درخواست‌های نظر پاسخ ندادند.

دانزو با Instamart Swiggy، Zepto تحت حمایت YC Continuity، BigBasket متعلق به Tata و BlinkIt Zomato رقابت می کند، که همگی تلاش می کنند بخشی از بازار خرده فروشی هند را که تخمین زده می شود تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

استارت‌آپ‌های تحویل، که معمولاً در میان کسب‌وکارهای پول‌ساز هستند، به‌طور شگفت‌انگیزی، جذب دورهای جدید تأمین مالی را در بحبوحه تضعیف اقتصاد جهانی دشوار می‌دانند.

Karthik Gurumurthy، رئیس کسب و کار Instamart Swiggy،  گفت که این نقش را ترک می کند.

او در یک پست لینکدین نوشت که ساخت Instamart «مشکل‌های زیادی در مورد سلامت جسمی و روحی» انجام داده است.

این یک پویایی است که در سطح جهانی در حال انجام است. بازار تحویل سریع اروپا به سه شرکت کاهش یافته است. اینستاکارت ارزش داخلی خود را از ۳۹ میلیارد دلار در مارس ۲۰۲۱ به ۱۰ میلیارد دلار کاهش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا