اخبار اینترنتهوش مصنوعی

eBay ابزاری را ارائه می کند که لیست محصولات را از عکس ها تولید می کند

به گزارش اپ خونه، eBay یک ابزار هوش مصنوعی جدید را برای فروشندگان بازار ارائه می کند که می تواند یک لیست محصول را از یک عکس ایجاد کند.

eBay برای iOS در دسترس است، و Android در هفته های آینده دنبال می شود. این ابزار می تواند به طور خودکار عنوان و توضیحاتی را بر اساس یک عکس بنویسد و همچنین اطلاعاتی از جمله تاریخ انتشار محصول را بنویسد و دسته بندی زیر مجموعه، لیست قیمت و هزینه حمل و نقل را پیشنهاد کند.

این ابزار بر اساس تلاش‌های دیگر eBay، از جمله توضیحات کاتالوگ محصولات تولید شده توسط هوش مصنوعی و ابزار حذف پس‌زمینه برای فهرست کردن عکس‌ها برای تزریق هوش مصنوعی به فرآیند فروش است.

ابزار «عکس به فهرست» به صورت داخلی ساخته شده است و تیم از داده های فهرست تولید شده برای آموزش داخلی مدل استفاده خواهد کرد.

یک سخنگوی eBay گفت:

«شرایط و ضوابط eBay بیان می کند که ما مجوز استفاده از داده های فهرست را داریم. در eBay، ما از هوش مصنوعی برای کاهش اصطکاک در سراسر پلتفرم و تغییر فرآیند فهرست‌بندی استفاده می‌کنیم. با استفاده از این ابزار، کار فروشنده را برای فهرست کردن اقلام فوق العاده بدون درد، آسان و حتی سرگرم کننده می کند.»

در ماه مه، آدام ایرلند، رئیس کسب‌وکار eBay در ایالات متحده، در یک پست وبلاگی گفت که eBay قصد دارد افزونه‌ای را عرضه کند که به فروشندگان اجازه می‌دهد توضیحات اقلام را به‌طور خودکار بر اساس محتوای موجود در سرتاسر وب ایجاد کنند که با استفاده از یک مدل زبان OpenAI است.

eBay می‌گوید که هدف این ابزار رسیدگی به مسئله شروع سرد (اصطلاحی برای تازه کاران) است که اغلب توسط فروشندگانی که برای اولین بار در پلتفرم آن تجربه می‌کنند، تجربه می‌کنند.

طبق ادعای eBay، فروشندگان جدید غرق در مقدار اطلاعاتی هستند که برای ایجاد یک فهرست رقابتی باید وارد کنند – بنابراین چه راهی بهتر از حذف نیاز به وارد کردن اطلاعات به طور کلی برای غلبه بر آن؟

هوش مصنوعی مولد eBay

ابزار eBay عکس ها را به لیست تبدیل می کند

eBay در یک پست وبلاگ می نویسد:

“نیازی به شروع سرد با هوش مصنوعی نیست: به محض اینکه آماده فروش شدید، لیست شما آماده ارسال است.”

«ما سخت در حال کار بر روی نسخه بعدی یک تجربه فهرست جادویی جدید بوده ایم که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل، تحقیق و برون یابی اطلاعات از مقدار کمی از داده های ارائه شده توسط فروشنده استفاده می کند.»

اما به نظر نمی رسد که فروشندگان قدیمی در eBay از مسیر هوش مصنوعی این پلتفرم راضی باشند.

انجمن رسمی انجمن eBay و زیرمجموعه‌هایی که فروشندگان به آن مراجعه می‌کنند، با شکایت‌هایی در مورد کیفیت ضعیف تولیدکننده توضیحات eBay، که در آزمایش‌های محدود در دسترس بوده است، پر می‌شود – با یک کاربر در انجمن، vssoutlet ، که ادعا می‌کند متن ایجاد شده توسط هوش مصنوعی eBay گمراه‌کننده است.

Vssoutlet به لیستی برای دوربین SLR Pentax اشاره می کند که هوش مصنوعی eBay برای آن توضیحی ارائه کرده است که می گوید دوربین دارای کیت لنز است که یک خطای آشکار است.

در subreddit /r/Flipping، یک انجمن Reddit، یک فروشنده eBay با نام IJustWondering می نویسد که تولید کننده توضیحات eBay اغلب “ویژگی ها و عنوان کالا را دوباره بیان می کند” .

کاربر دیگری، Hardcorelogic، تجربه ای شبیه به vssoutlet را بازگو می کند و متوجه می شود که توضیحات نوشته شده با هوش مصنوعی حاوی اشتباهات و بیش از حد طولانی هستند.

ابزار جدید ایجاد فهرست eBay دارای یک هشدار سلب مسئولیت است که ممکن است متن کاملاً دقیق نباشد با موارد استفاده ای که eBay برای آن در نظر گرفته است.

فروشندگان به این نکته اشاره می کنند که توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی eBay برای اکثر خریداران به اندازه کافی واضح، مختصر یا مستقیم نیست.

آنها ادعا می کنند که مولد توصیف معمولاً تکراری و پرمخاطب است – حتی برای موارد اساسی و متن تولید شده ویژگی های فردی آیتم ها، از جمله ایرادات آنها را فهرست نمی کند.

eBay مطمئناً تنها بازاری نیست که هوش مصنوعی را به عنوان راهی برای حل یک مشکل قیف (یعنی متقاعد کردن فروشندگان بیشتر که هزینه‌های فروش درآمدزا می‌پردازند، فهرست کردن اقلام – و قابل کشف کردن صفحات آن در موتورهای جستجو) را پذیرفته است.

Shopify اخیراً توضیحات محصول تولید شده توسط هوش مصنوعی را معرفی کرده است، در حالی که آمازون خلاصه‌ای از بررسی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است.

اطلاعات گزارش می دهد که آمازون همچنین هوش مصنوعی را آزمایش می کند که به بازرگانان اجازه می دهد عناوین، توضیحات و امتیازات گلوله را برای محصولات منتخب تولید کنند.

برخلاف ابزار تازه راه‌اندازی‌شده eBay، آمازون نه از روی عکس‌ها، بلکه از روی فهرستی از کلمات کلیدی کار می‌کند و محتوای مجاز در فهرست‌های محصولات تولید شده را به شدت تنظیم می‌کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا